Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) میزبان جمعی از مدیران عامل خبرگزاری‌ها و مدیران مسئول جراید و رسانه‌های کشور در وزارت امور خارجه بود.

خبرگزاری میزان - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه جاری میزبان جمع قابل توجهی از مدیران عامل خبرگزاری‌ها و مدیران مسئول جراید و رسانه‌های کشور در وزارت امور خارجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عبداللهیان در این دیدار صمیمانه، ضمن تاکید بر تداوم دیدار و تعامل با رسانه‌ها، تاکید کرد در دولت، موضوع خنثی سازی تحریم‌ها و رفع تحریم‌ها بطور فعال دنبال می‌شود و تلاش می‌شود اثر اقدامات، ابتکارات و پیگیری‌های دولت در زندگی مردم دیده شود.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با ارائه گزارشی آخرین روند‌های مذاکرات هسته‌ای در وین را تبیین کرد.

امیر عبداللهیان با اشاره به تحولات اوکراین، رویکرد‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال این بحران و اقدامات و پیگیری‌های وزارت امور خارجه در خصوص اتباع جمهوری اسلامی ایران در این کشور را تشریح کرد.

در این نشست مدیران ارشد رسانه‌های کشور دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه سیاست خارجی را مطرح کردند و وزیر امور خارجه به سئوالات آن‌ها پاسخ گفت.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان دستوراتی را برای شناسایی مکان‌های ایرانیان باقی مانده در اوکراین و تمهیدات خروج آن‌ها صادر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر عبداللهیان وزارت امور خارجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر عبداللهیان وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه کشورمان وزارت امور خارجه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: «تصمیم گرفته ایم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دادگاه لاهه بپیوندیم.»
فیدان با اشاره به لزوم تشکیل کشور فلسطین و راه حل دو دولتی افزود: چند کشور غربی نیز به این مطلب اذعان کرده اند که چاره ای جز پذیرش راه حل دو دولتی وجود ندارد.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل به جنایتهای خود علیه مردم فلسین ادامه می دهد تآکید کرد این جنایت نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه بشریت است و مجامع جهانی باید جلوی این جنایتها را بگیرند.

دیگر خبرها

  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد