Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش دوباره برای این تیم گلزنی کرد، در خانه یکی از رقبای دیرینه خود به برتری رسید و در آستانه صعود به فینال جام حذفی پرتغال قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی پرتغال، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون میهمان اسپورتینگ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این کشور بود و در حالی که گل نخست بازی را هم دریافت کرده بود، در نهایت با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ابتدا پابلو سارابیا در دقیقه 49 تیم اسپورتینگ لیسبون را پیش انداخت، اما 10 دقیقه بعد مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پورتو به ثمر رساند. او در دقیقه 64 بار دیگر در به گل رسیدن تیمش ایفای نقش کرد و این بار به هم‌تیمی‌اش اوانیلسون پاس گل داد تا بازگشت پورتو کامل شود و این تیم با اندوخته‌ای ارزشمند به خانه برگردد و آماده بازی برگشت شود.

مهدی طارمی چندی پیش هم با درخشش در خانه همین تیم اسپورتینگ لیسبون، پورتو را از شکست در لیگ برتر پرتغال نجات داده بود و امروز هم برای دومین بار تیم پایتخت را در کسب پیروزی ناکام گذاشت.

بازی برگشت پورتو و اسپورتینگ لیسبون روز 31 فروردین در ورزشگاه دراگائو پورتو برگزار می‌شود.

لیگ اروپا| صعود پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم‌های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰، ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم‌های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!