Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:12:26 GMT

تیر برق جان جوانی را در فاریاب گرفت یا عدم رعایت حریم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۱۲۲

تیر برق جان جوانی را در فاریاب گرفت یا عدم رعایت حریم؟

ایسنا/کرمان مدیر امور برق شهرستان فاریاب علت تصادف منجر به فوت را بر اساس نظریه کارشناسی اعلام کرد.

اخیرا مرگ جوانی در اثر تصادف در محدوده سه‌راهی هورپاسفید شهرستان فاریاب با واکنش کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد و کاربران تیر برق را علت حادثه می‌دانند. اکبر حسنخانی  مدیر امور برق شهرستان فاریاب در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایسنا مبنی علت این تصادف بیان کرد: فرد متوفی در جاده اصلی از سمت فاریاب به بلوک درحرکت بوده که ناگهان با یک دستگاه تریلر که از جاده فرعی وارد جاده اصلی شده است برخورد می‌کند و پس از چرخش ماشین و ضربات وارده و تصادف با برخورد به تیر فشار متوسط متوقف می‌گردد که این حادثه کوچک‌ترین ضربه یا خسارت به تیر برق وارد نکرده است که بتوان برخورد با تیر برق را دلیل فوت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دانست.

وی بابیان این مطلب که تیر برق مذکور مربوط به فیدر چاه زیارت است، افزود: تیر برق از آکس جاده حداقل ۱۰ متر و از شانه جاده ( ابتدای اسفالت) حدود ۴ متر فاصله دارد، ضمن اینکه متوفی پس از تصادف با تریلر، چرخش و ... به تیر مذکور رسیده است.

حسنخانی با تأکید بر تعریض محور بلوک به فاریاب اظهار کرد: بر تعریض محور بلوک - فاریاب  توسط راهداری تاکیدات مکرر شده و در جلسات با حضور فرماندار به دلیل عدم هرگونه اقدام جهت اصلاح و رعایت حریم شبکه برق در همان ابتدای کار از طریق واحد حقوقی نسبت به طرح موضوع از طریق دستگاه قضایی اقدامات لازم صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده و احضار طرفین ( راهداری و نماینده حقوقی برق) به دادگاه قاضی مربوطه پرونده را جهت کارشناسی و توافق و سازش به کلانتری و کارشناس ارجاع می‌نماید که طبق استعلام از کارشناس حقوقی وقت، نظر کارشناس مبنی بر عدم رعایت حریم توسط راهداری اعلام شده است.

مدیر امور برق شهرستان فاریاب با انتقاد از عدم رفع حریم توسط راهداری گفت: پس‌ازآن کلانتری با حضور نماینده حقوقی برق در محل حاضر و تمامی تیرهای مسیر را صورت‌جلسه می‌نماید و جهت توافق و اقدامات بعدی راهداری ادامه کار را متوقف نموده و تاکنون رفع حریمی صورت نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیر برق راهداری و حمل ونقل جاده ای فاریاب استان کرمان استانی اجتماعی شهرستان فاریاب تیر برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

سیدزاهدین چشمه‌خاور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محور‌های استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جا به جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جا به جا شده است.

وی تاکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی