Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:53:53 GMT

وزیر راه و شهرسازی وارد اراک شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۱۹۴

وزیر راه و شهرسازی وارد اراک شد

«رستم قاسمی » پس از ورود به اراک در فرودگاه اراک مورد استقبال استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش به منظور شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۰ هزار واحدی نهضت ملی مسکن به استان مرکزی سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «رستم قاسمی » پس از ورود به اراک در فرودگاه اراک مورد استقبال استاندار مرکزی، نمایندگان مردم در خانه ملت و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

 همچنین شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک، بازدید از روند اجرایی طرح سه هزار و ۴۰ واحد مسکونی شهید سلیمانی اراک و بازدید از ۲ واحد تولیدی واگن پارس و هپکو این شهر و همچنین شرکت در نشست شورای مسکن استان مرکزی از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به این استان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران