Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:56:13 GMT

واحدهای صنفی متخلف ۳۰ روز پلمب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۴۱۳

واحدهای صنفی متخلف ۳۰ روز پلمب می‌شوند

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران، گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به واحدهای صنفی متخلف در ۳ مرحله اخطار می‌دهیم و در مرحله آخر برای پلمپ این واحدهای صنفی به مدت ۳۰ روز اقدام خواهد شد.

به گزارش مشرق، بهنام نیک منش در خصوص نحوه نظارت اتاق اصناف ایران بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی برای جلوگیری از توسعه بیماری کرونا، گفت: واحدهای صنفی ملزم شده اند تا ضمن دریافت ۳ دوز واکسن کرونا در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند اتاق اصناف ایران نظارت بر انجام این ثبت‌نام‌ها و تزریق ۳ دوز واکسن کرونا را از طریق اتحادیه‌های صنفی و واحد بازرسی اتاق اصناف نظارت انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمانت اجرایی اقداماتی که بازرسان در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازدید از واحدهای صنفی متخلف اعمال می‌کنند را به شرح ذیل اعلام کرد:

مرحله اول: اخطار کتبی پلمب، به واحدها (صنفی و …) که بدون داشتن الزامات طرح و اخذ QR کد از سامانه «ایران من» فعالیت دارند.

مرحله دوم: مسدود کردن پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحدها (صنفی و …) ناقض الزامات تعیین شده

مرحله سوم: در صورت عدم رعایت الزامات پلمب به مدت ۳۰ روز

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران، در خصوص نحوه نظارت و کنترل قیمت اجناس در بازار شب عید نیز گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار در دستور کار اتاق اصناف ایران قرارگرفته است و به تمام بازرسین اتاق اصناف در سراسر کشور ابلاغ‌شده تا نظارت بر بازار بیشتر شود.

نیک منش در پایان تأکید کرد: علاوه بر بازرسان اتاق اصناف ایران گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی نیز بازار را به صورت  مدواوم  بازرسی و کنترل  می کنند تا ان‌شاءالله در روزهای پایانی سال به جهت رضایت مردم بازار خوبی داشته باشیم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اخبار اقتصادی اصناف بازار عید سازمان تعزیرات حکومتی جهاد کشاورزی اتاق اصناف ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اتاق اصناف ایران واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی