Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:02:27 GMT

جزئیات و شرایط سفرهای نوروزی دریایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۵۲۳

جزئیات و شرایط سفرهای نوروزی دریایی اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین عباس نژاد اظهار کرد: درباره شرایط و پروتکل‌های سفرهای دریایی در ایام نوروز کاملا تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و با توجه به کاهش وضعیت ویروس کرونا در کشور این احتمال وجود دارد که امسال با افزایش حجم سفرهای نوروزی مواجه باشیم.

وی افزود: مانند هر سال برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی را از مهرماه آغاز کردیم و در کنار بسیج امکانات همه شناورها را بازرسی کردیم چرا که در ایام شروع ویروس کرونا به دلیل اینکه بسیاری از شناورها از چرخه سفر خارج شده بودند آنها را از نظر فنی ایمنی بازرسی کردیم تا مشکلی برای سفرهای نوروزی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس نژاد با بیان اینکه در ایام نوروزی در حالت آماده‌ باش قرار داریم، ادامه داد: برای سفرهای نوروزی به طرح های خاص این ایام بودجه جداگانه اختصاص داده ایم و وضعیت کشیک‌ها، نیروی انسانی، آموزش عمومی برای استفاده از شناور و حفاظت محیط زیست دریایی را مدنظر قرار دادیم.

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره شرایط سفرهای دریایی در ایام نوروز از نظر پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد: هر پروتکلی که ستاد ملی مقابله با کرونا تا امروز و از این به بعد اعلام کند آن را اجرا خواهیم کرد. همچنین به سامانه امید هم متصل هستیم و به صورت آنلاین اطلاعات و وضعیت مسافران را از نظر ابتلا به ویروس کرونا چک می‌کنیم همچنین برای آمادگی بیشتر دو مانور بزرگ در استان‌های هرمزگان و بوشهر در هفته آینده برگزار خواهیم کرد چرا که در این استانها بیشترین سفرهای دریایی اتفاق می‌افتد.

عباس نژاد درباره وضعیت فروش بلیت برای سفرهای نوروزی دریایی اضافه کرد: بلیت فروشی ها در سفرهای دریایی مانند سفرهای هوایی، ریلی و زمینی نیست عمدتاً به صورت ناگهانی و حضوری اتفاق می‌افتد تا اینترنتی. اما در حال حاضر با هماهنگی‌هایی که با همه دستگاه‌های متولی سفرهای نوروزی داشتیم به دنبال ایجاد سفر خوب، مطمئن و امن برای همه مردم هستیم تا بتوانند از مواهب تعطیلات و دریا استفاده کنند و طرح سفرهای نوروزی معمولاً از ٢٥ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا هجدهم فروردین‌ ماه نیز ادامه دارد.

کد خبر 661356 برچسب‌ها سفر بنادر ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان بنادر و دریانوردی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر بنادر ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان بنادر و دریانوردی برای سفرهای نوروزی سفرهای دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت