Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: بااجرای هفت پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار115میلیارد ریال در شهر قروه شرایط زیست پذیری مناطق کم برخوردار در این شهر را بهبود می دهیم.

 عرفان مرادی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: رویکرد اصلی در برنامه های بازآفرینی شهری ارتقای اقتصادی و اجتماعی است که وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن این اداره کل نیز در همین راستا با برنامه ای مدون و کارشناسی شده اقدامات متنوعی را در سطح شهرستانهای استان به انجام رسانده و یا در حال انجام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: شهر قروه نیز از جمله شهرهایی است در استان که بعضی از محلات آن به لحاظ برخورداری از خدمات زیربنایی وضعیت مناسبی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: این اداره کل در قروه با تعریف و اجرای هفت پروژه در محلات قلعه، امام خمینی، قیلر گامهای مناسبی برای ارتقای سطح برخورداری این محلات از خدمات مورد نیاز یک زندگی مناسب شهری برداشته که می توان به  بهسازی معابر و ساخت سالن ورزشی محله امام خمینی- اجرای شبکه فاضلاب و ساخت پارک محله قلعه-  اشاره کرد.

وی از صرف 70میلیارد اعتبار برای اجرای پروژه های بازافرینی شهری در قروه خبرداد و گفت: تا کنون  از این تعداد پروژه سه پروژه به بهره برداری رسیده و بقیه پروژه ها نیز در صورت تامین اعتبار  در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است