Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:07:07 GMT

آمادگی شهرداری گلشهر در استقبال از بهار ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۸۰۴

آمادگی شهرداری گلشهر در استقبال از بهار ۱۴۰۱

شهردار گلشهر با اشاره به آمادگی شهرداری در استقبال از بهار ۱۴۰۱، گفت: با هدف خودکفایی شهرداری در تولید گل و درختچه، گلخانه شهرداری راه‌اندازی شده است.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمادگی شهرداری گلشهر در استقبال از بهار ۱۴۰۱، اظهار کرد: ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، تعمیر چراغ‌های راهنمایی و تجهیزات ترافیکی، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، جداول، تأسیسات و لوازم پارک‌های شهر، نصب المان‌های شهری و نصب کانکس در محل پلیس‌راه موته به منظور برپایی ایستگاه امنیت و سلامت جاده‌ای، از برنامه‌های شهرداری برای استقبال از نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاشت ۵۰۰ اصله نهال در هفته درختکاری و ایام پیش رو خبر داد و افزود: با هدف خودکفایی شهرداری در تولید گل و درختچه، گلخانه شهرداری راه‌اندازی و نیروهای فضای سبز شهرداری در کاشت و قلمه‌زنی گل آموزش لازم را دیدند.

شهردار گلشهر با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده، خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی، پاکسازی کوچه و معابر شهر و نخاله‌های ساختمانی، نظافت جوی‌های آب و کانال‌ها از دیگر برنامه‌های شهرداری در آستانه سال نو است.

محمودی گفت: علاوه بر شیفت‌بندی نیروهای خدمات شهری شهرداری در ایام نوروز، پنج نیروی آتش‌نشان با دو دستگاه ماشین‌آلات سنگین و یک موتور چهار چرخ پیش رو نیز فعال هستند.

وی به آماده‌سازی پارک‌های ورزنه، فیلاخص، دانیال کنجدجان و پارک وداغ برای استقبال مناسب و خاطره‌انگیز از گردشگران اشاره کرد و افزود: با هدف خودکفایی شهرداری در تولید گل و درختچه، گلخانه شهرداری راه‌اندازی شد.

کد خبر 558524

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلشهر گلپایگان شهرهاي ايران افتتاح گلخانه ستاد نوروزی درختکاری آتش نشاني المان شهری خانه تکانی خانه تكاني شهر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود