Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:09:06 GMT

پایان فیلم‌برداری فیلم کوتاه«چمدان»

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۰۸۱۰

پایان فیلم‌برداری فیلم کوتاه«چمدان»

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «چمدان» به کارگردانی برادران سامکو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم‌برداری فیلم کوتاه «چمدان» به کارگردانی برادران سامکو (سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی) و تهیه‌کنندگی فریبا عرب، پس از هشت روز فیلم‌برداری در تهران به پایان رسید و روی میز تدوین رفت.

این فیلم کوتاه که چهارمین ساخته مشترک برادران سامکو است، داستان مرد مهاجری را روایت می‌کند که دو مرتبه سرزمین‌ خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران سامکو، پیش از این با سه‌گانه "ذبح، دیگری و مادرزاد" که در فضای بومی کردستان تولید شده بود در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی حضور داشته و موفق به کسب جوایز مهمی شده‌اند.

میثم دامن‌زه، رضوان خدامی، النا سهامی و آوا مسلم‌خانی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند. همچنین فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان برادران سامکو، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فریبا عرب، مدیر فیلم‌برداری حامد بقائیان، مدیر صدابرداری ایرج نوروزی، مجری‌طرح و مدیرتولید آرمین پورمحمد، تدوین سامان حسین‌پور، منشی صحنه شکیلا معزی، طراح‌ صحنه برادران سامکو، طراح لباس عارفه شکری، طراح گریم مهدی معینی و طراح جلوه‌های ویژه میدانی آرش آقابیک است.

ضمن اینکه برنامه‌ریز و دستیارکارگردان رها اله‌دادی، دستیار تولید مینا صادقی، گروه کارگردانی شیما علی‌نیا و عارفه شکری، مدیر صحنه میثم طلایی، مدیر تدارکات ماشاالله رحمتی، گروه فیلم‌برداری یوسف صفایی، حامد محمدی‌شادان، جعفر امیری، کرین رضا شایسته، سینه موبیل احمد صادقی، پشتیبانی‌فنی محمد گودرزی، مسئول هنروران میلاد رهبری، گروه تدارکات امیرحسین قاسمی، ایمان بت‌شکن، عکاس نازنین رضازاده و مشاور رسانه‌ای علی کشاورز است.

کد خبر 558970

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما فیلم سینمایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فیلم برداری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| چهره جدید مهران غفوریان در حال رفتن سر صحنه فیلمبرداری

مهران غفوریان به تازگی یک سلفی از خود منتشر کرد که نشان می‌دهد درحال رفتن به صحنه فیلمبرداری جدید است.

مهران غفوریان

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • عکس| چهره جدید مهران غفوریان در حال رفتن سر صحنه فیلمبرداری
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت