Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریلا زارعی اظهار داشت اگر نقشی را دوست داشته باشم و با مسئولیت شخصی و مسئولیتی که در قبال اجتماع دارم همخوانی داشته باشد قطعا کار می کنم و البته کارگردان هم مهم است وقتی چیزی را دوست دارم آن را به خدا می سپارم.

مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون  که در کارنامه هنری اش آثار ارزشمندی چون "جدایی نادر از سیمین"، "هیس دختر ها فریاد نمی زنند"، "شیار 143"، "بادیگارد" را دارد و دارای 5 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است در چهلمین دوره از این جشنواره با فیلم "هناس" حضور داشت و درباره ی نقشش با خبرنگار برنا گفت و گویی کرده است که در ذیل می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریلا زارعی: "هناس" برایم جذاب بود/ نقش زن در فیلم "هناس" جسارت به من داد که در شرایط کرونایی کار کنم!

مریلا زارعی در پاسخ به این سوال که برای درک نقش تا چه میزان از خانم پیرانی کمک گرفته است و چقدر از مطالعات خود استفاده کرده است به خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: همه چیز به من کمک کرد. اول لطف خدا و توکل به او و بعد خانم پیرانی که بسیار همراه من بودند و همیشه باعث دلگرمی بودند و این جسارت را به من می دادند تا بتوانم کار کنم و این حس فوق العاده بود. نکته بعدی خود قصه و کارگردان و تهیه کننده و نویسندگان بودند. تک تک عوامل پروژه به من کمک کردند که من بتوانم این میزان از استرس را کنترل کنم.

این بازیگر در خصوص انتخاب نقش و اینکه قبلا نقشی در موقعیت مشابه بازی کرده است آیا نگران تکراری شدن در نقش ها بودند یا خیر بیان کرد: نه اصلا، اگر نقشی را دوست داشته باشم و با مسئولیت شخصی و مسئولیتی که در قبال اجتماع دارم همخوانی داشته باشد، یا نزدیک باشد قطعا کار می کنم و البته کارگردان هم مهم است وقتی چیزی را دوست دارم آن را به خدا می سپارم.

مریلا زارعی درباره انتخاب این نقش خاطرنشان کرد: حقیقتا به واسطه کرونا تصمیم گرفتم که یک سال کار نکنم اما بعد متوجه شدم که قرار نیست این بیماری از بین برود به همین علت شروع به خواندن فیلمنامه ها کردم و در این شرایط سخت کرونایی متنی که این جسارت را به من بدهد که بدون ماسک در یک فضایی کار کنم وجود نداشت تا این که این پروژه به من پیشنهاد شد، فیلمنامه را مطالعه کردم و حقیقتا نقش این زن به نظرم جذاب آمد و انتخاب کردم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون جدایی نادر از سیمین فرهنگ و هنر مریلا زارعی جشنواره فیلم فجر مریلا زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد

زارعی درباره سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است. 

طرفداری | سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا اعلام شده است.

مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای در این خصوص گفت:

سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا 2+1 است. براساس نامه AFC که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه‌بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال 2024، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال 2022 است.

با مراجعه به سایت AFC  رنکنیگ کشورهای عربستان با 93 امتیاز، ژاپن با 91  امتیاز، کره جنوبی با  88 امتیاز، قطر با 75 امتیاز، ایران با 72 امتیاز و امارات با 64 امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت:

متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2023 به دست آورده‌اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از  شهریور 1404 آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافتِ طوریکه احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف خواهیم داشت.
 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم