Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بین‌المللی تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا ۱۵ اسفند ماه با ارائه ۵۰ مقاله فارسی و انگلیسی در شش نشست جداگانه توسط دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، همایش بین‌المللی تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا ۱۵ اسفند ماه با ارائه ۵۰ مقاله فارسی و انگلیسی در شش نشست جداگانه توسط دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنرانی‌ها و مقالاتی که در نشست‌های همایش بین‌المللی تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا ارائه می‌شوند، در سه سرفصل اصلی اقتصاد، سیاست و فرهنگ جای می‌گیرند.

عناوین مقالاتی که در نشست فارسی این همایش با محوریت اقتصادی ارائه می‌شوند شامل پلتفرم‌های مزرعه تا سفره ایران در گذر از چالش کووید ۱۹، تأثیر همه‌گیری کووید ۱۹ بر بهره‌وری نیروی کار، تأثیر کووید ۱۹ بر روابط قراردادی در حوزه تجارت بین‌المللی، نقش شرکت‌های بین‌المللی در مواجهه با همه‌گیری کووید ۱۹ با رویکرد کارآفرینی فناورانه، عملکرد دانشجویان در امتحانات مجازی در دوران همه‌گیری کووید ۱۹، کرونا و تحولات اقتصاد سیاسی فدراسیون روسیه، تأثیر اقتصادی جهانی کووید ۱۹، نقش بحران اقتصادی بر تاب‌آوری اجتماعی و اقتصادی مردم در دوران کرونا و سیاست‌های کشور ژاپن علیه بیماری کرونا با تاکید بر شاخص‌های جمعیتی هستند.

در نشست فارسی با محور سیاست نیز موضوعات دولت الکترونیک سنگاپور و استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با کووید ۱۹، همه‌گیری کووید ۱۹ و تأثیر آن بر سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا، تأثیرات سیاسی و اقتصادی ویروس کرونا بر سیاست‌ورزی کشورها؛ مطالعه موردی چین، تأثیر سیاست‌های نئولیبرالیستی دولت بر مدیریت همه‌گیری کرونا: مطالعه موردی در ایران، حق مالکیت فکری در عصر کرونایی و پساکرونایی، بحران کرونا و مسئله نظم جهانی لیبرال، بررسی اعتماد عمومی به عملکرد دولت سیزدهم در مقابله با کرونا و بحران همه‌گیری کووید ۱۹ و پژوهش‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در ایران ارائه می‌شوند.

«الگو‌های تأثیرگذار بر گرایش مردم به اطلاعات نادرست درباره کرونا؛ مطالعه ایران، روسیه و آلمان»، «مبانی حقوقی واکسینه کردن اجباری در دوره فراگیری کووید ۱۹»، «زنانه و دیجیتالی شدن سفر ایرانیان در دوران عسرت؛ مردم‌نگاری دیجیتال سفر در همه‌گیری ویروس کرونا»، «نقش روحانیت با استفاده از سرمایه اجتماعی در مهار همه‌گیری کرونا در ایران»، «نظام آموزشی در منطقه آمریکای لاتین در دوران کووید ۱۹»، «چالش کرونایی یهودیان حریدی در اسرائیل؛ از مذهب تا سیاست»، «بررسی تحولات آموزشی در عصر پساکرونا» و «تغییر در الگوی روابط اجتماعی دانشجویان در دوره کرونا» عناوین سخنرانی‌ها و مقالاتی هستند که در سومین نشست همایش بین‌المللی تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا به زبان فارسی و با محوریت فرهنگ ارائه می‌شوند.

این نشست‌ها روز یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۸:۱۵ به صورت مجازی و در بستر زوم برگزار می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران همایش کرونا دانشکده مطالعات جهان همه گیری کووید ۱۹ ارائه می شوند ۱۵ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه عصر شنبه در ریاض برگزار و مقامات شرکت کننده در این نشست خواستار توقف فوری جنگ در این باریکه شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

 پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی