Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛علی صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بررسی بهای پیشنهادی بلیت ورود به مراکز گردشگری منطقه ناژوان اظهار کرد: براساس تصمیم اعضای شورا بلیت ورود به باغ پرندگان ۲۰ هزار تومان، باغ خزندگان ۱۷ هزار تومان، مجموعه صدف‌ها ۱۰ هزار تومان، موزه پروانه‌ها بدون تغییر و ۱۰ هزار تومان برای سال ۱۴۰۱ مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در این ارتباط پیشنهاد تخفیف به خانواده‌های با بیش از دو فرزند ارائه شد که قرار است ساز و کار این پیشنهاد بررسی و تدوین شود.سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: براساس روند قانونی، با توجه به استعفای یکی از اعضا، دومین منتخب علی‌البدل شورا به صحن علنی دعوت شد تا در جایگاه قرار گرفته و مراسم تحلیف انجام شود، اما با عدم حضور عبدالرسول امامی، این مراسم انجام نشد.وی ادامه داد: براساس قانون روند دعوت از اعضای علی‌البدل ادامه پیدا می‌کند تا تکلیف عضو باقی مانده شورا مشخص شود.صالحی با اشاره به تصویب دو وام در جلسه امروز شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: وام ۲۷ میلیارد تومانی برای انجام بخشی از پروژه‌های عمرانی و وام ۱۶۹ میلیارد تومانی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران قطارشهری امروز مصوب شد.وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که وام‌های شهرداری از سقف پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ فراتر نرود و این موضوع در جلسه امروز مورد تأکید قرار گرفت ضمن اینکه تا کنون وام‌ها از سقف موردنظر بالاتر نرفته است.سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توافق ملکی طرح تعریض خیابان روشن‌دشت گفت: این خیابان ماه‌ها پیش آزادسازی شد اما موارد مربوط به توافق ملکی آن در دوره گذشته مدیریت شهری انجام نشده بود که در دوره جدید، توافق با ساکنان محل در حال انجام است تا مشکلی در بهره‌برداری از خیابان ایجاد نشود.وی ادامه داد: حل مشکل ۱۵ ساله راستگرد خیابان علامه امینی از سمت باغ غدیر نیز در دستور کار شورا و شهرداری بود. این مشکل گرهی ترافیکی به سمت پل غدیر را در این منطقه از شهر ایجاد کرده بود. در این راستا توافقی صورت گرفت و عملیات آزادسازی انجام شد و این توافق امروز به تصویب شورا رسید، بنابراین شهروندان به زودی شاهد باز شدن گره ترافیکی این منطقه خواهند بود.صالحی از رد لایحه مساعدت به موسسه خیریه سلمان خبر داد و تصریح کرد: در این لایحه پیشنهاد ۳۰ درصدی مطرح شده بود که با جمع بندی شورا با این لایحه موافقت نشد.وی با اشاره به مصوبات بودجه اصلاحی شورا بیان کرد: بودجه اصلاحی شورا در سال ۱۴۰۰ که جزئی از بودجه شهرداری است بدون تغییر در سقف بودجه و ردیف‌ها به تصویب رسید. همچنین لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به رأی گذاشته شد که تصویب شد و بر این اساس روزهای باقی مانده سال جاری اقدامات شورا در چارچوب قانونی براساس بودجه مورد نظر انجام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان علی صالحی منطقه ناژوان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خلجی چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ در شهرها اجرا شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها سه هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: استفاده از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری شهرهای استان زنجان، نشان از عزم جدی در این حوزه است و قطعاً کام مردم را شیرین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته با وجود نیاز مبرم ناوگان حمل‌ونقل شهری هیچ‌گونه اقدامی مؤثر در این حوزه انجام نشده بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده و اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد این هستیم که تعداد قابل توجهی اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سطح شهرها وارد ناوگان شده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

خلجی ادامه داد: در بخش خرید ماشین‌آلات سنگین نیز در سطح استان ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه افزایش بودجه شهرداری‌ها در راستای تداوم نگاه توسعه‌ای به شهرها است، گفت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم بودجه شهرداری زنجان ۳.۵ برابر شده است که رقم بسیار قابل توجهی است و با تزریق آن به طرح‌ها افزایش خدمات عمومی به مردم را شاهد هستیم.

خلجی افزود: با بررسی بودجه شهرداری استان، مشاهده می‌شود که بیش از ۶۰ درصد بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است در حالی‌که در قانون این عدد ۴۰ درصد است که مقایسه این دو عدد نشان می‌دهد که در شهرداری نگاه به عمران شهری بسیار جدی بوده و سعی شده است با کاهش سایر هزینه‌ها پروژه‌های مورد نیاز در شهرها به مرحله اجرا درآید.

وی ادامه داد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش شد نگاه‌ها در این حوزه به مسائل شهری منطبق بر واقعیت و کمک برای رفع نواقص باشد و همه تلاش‌ها در این راستا انجام شده است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان در ادامه با اشاره به احداث ۹۴ هزار مترمربع فضای سبز در سطح شهرهای استان، گفت: در این راستا اقدام به جداسازی آب خام و آب شهری برای آبیاری فضای سبز نیز انجام شده که بخش عمده‌ای از کار در این حوزه انجام شده است.

خلجی با اشاره عملکرد شورای شهر زنجان، افزود: فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها به‌عنوان پارلمان شهری نشان از بلوغ سیاسی و توجه به نظرات مردم در همه حوزه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری است.

کد خبر 6094383

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد