Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رویداد شتاب "لباس فرم اجتماعی دختران نوجوان" با ارسال ۱۰۳ طرح و ایده در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز برگزار شد.

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه‌ی این رویداد شتاب، با تقدیر از تمامی حاضران و شرکت کنندگان  اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این استارتآپ‌ها، ایده‌های جالب و خوب در زمینه مد و لباس به همه دانشجویان تازه وارد و خلاق برای ورود به بازار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی دقت به پارامترهایی چون قیمت مناسب و تناسب البسه با الگوهای جامعه امروز را تاثیرگذار در موفقیت دانشجویان مد ‌و لباس دانست.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز نیز گفت: هدف از برگزاری چنین رویدادی ابداع طرح‌های نوآورانه و خلاقانه با تلفیق طرح‌های سنتی ایرانی اسلامی، ایجاد فرهنگ و الگوهای جدید ایرانی ملی و به خصوص برای جوانان به دور از هرگونه سبک واردانی بی هویت، ایجاد برندینگ در طراحی لباس دخترانه و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی در حیطه لباس دخترانه، بازاریابی و فروش، ایجاد بازارهای نوظهور در این زمینه و برانگیختن، شناسایی و احصای جوانان و دانشجویان خلاق و نوآور در حوزه مد است.

رباب نوروزی افزود: ۱۰۳ طرح و ایده در زمینه لباس دخترانه توسط مسئولان اتحادیه‌های تولیدکنندگان لباس و فروشندگان لباس تبریز و اساتید دانشگاهی داوری شده و از این میان، ۲۰ طرح برای داوری نهایی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امروز ۱۵ طرح آماده شده و  به صورت حضوری و یا مجازی (از طریق سامانه ویدیوکنفرانس جهاددانشگاهی) ارائه شدند. 

نوروزی گفت: داوران و مربیان حاضر در ابن رویداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر امروز،  داوری رویداد را انجام داده و پنج طرح را به عنوان ایده برگزیده انتخاب کردند. 

وی با اشاره به تقدیر از نفرات برگزیده با حضور رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و روسای اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک و فروشندگان لباس، اظهار کرد: طرح‌های برگزیده برای تولید انبوه به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ارائه می‌شود و این فعالیت و رویداد شتاب لباس با امید به ایجاد الگوهای جدید ایرانی اسلامی توسط مرکز و دفتر نوآوری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی رویداد شتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه عابدی مدیر فروش یک شرکت ساختمانی در حاشیه رویداد سه‌روزه «صدرا» (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه شرکت ساختمانی متبوعش بهینه‌سازی، سبک‌سازی و توسعه و ترویج استفاده از مصالح کیفی را در دستورکار خود قرار داده است، گفت: یکی از نتایج استفاده از این نوع محصولات بهینه‌سازی مصرف انرژی است.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط صنعت و دانشگاه باعث ارائه محصولات فناورانه می‌شود، عنوان کرد: مجموعه ما با افتخار در این رویداد شرکت کرده تا ضمن اثرگذاری بر روی دانشجو برای دریافت مهارت فناورانه از دانشگاه نیز برای حل مشکلات خود تأثیر پذیرد.

مدیر فروش این شرکت ساختمانی با بیان اینکه رویداد صدرا می‌تواند یکی از راه‌های شناسایی ایده‌های برتر و فناورانه فارغ‌التحصیلان و دانشگاهیان باشد؛ ادامه داد: جذب افراد مستعد از همین منظر برای معرفی به بازار کار محقق می‌شود.

عابدی، خواستار برگزاری برنامه‌هایی با محور ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها چند بار در طول سال و تمام دانشگاه‌های استان همدان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم