Web Analytics Made Easy - Statcounter

روغن بهران هیدرولیک h68   کاربرد روغن های هیدرولیک تولید شده از این شرکت در اکثر سیستم های صنعتی مشاهده می شود که گویا از کیفیت بالای این محصول است. یکی از نمونه های بارز محصولات این شرکت روغن بهران هیدرولیک h68 می باشد که دارای خواص و‌ ویژگی های گسترده ای است.
این محصول به دلیل داشتن ویژگی هایی نظیر ضد زنگ زدگی، ضد اکسایش، خاصیت جداشدگی آب ، خاصیت جدا کنندگی هوا از روغن، عدم ایجاد کف، پایداری مناسب در برابر اکسیداسیون، آب و حرارت و… مورد توجه اکثر صنعتگران واقع می شود زیرا علاوه بر ایجاد روانکاری مناسب ، از فرسایش قطعات به دلیل داشتن خاصیت ضد زنگ جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو‌ موجب افزایش طول عمر قطعات می شود. کاربرد این روغن  در انواع پرس های سنگین و سبک دیده می شود زیرا این روغن توانایی کار در شرایط مختلف را دارد.    
یکی از ویژگی های مهم این محصول در کنار داشتن کیفیتی بی نظیر، قیمت مناسب آن می باشد. تمامی مزایای ذکر شده در مورد کارکرد این محصول بستگی به سطح کیفی آنها دارد. در صورت خرید این محصول با کیفیتی پایین و عدم اصالت کالا با مشکلات و ضرر هایی رو به رو خواهید شد که تنها به ضرر مالی مربوط نمی شود بلکه تخریب قطعات را نیز به دنبال دارد. شرکت بهران محصولاتی با قیمتی مناسب را به عرضه می رساند تا تمامی افراد توانایی تهیه و‌ خرید آنها را داشته باشند. شرکت ما با داشتن سال ها تجربه در امر فروش روغن های صنعتی، تمامی محصولات شرکت بهران را با بهترین قیمت در عین داشتن اصالت کالا برای شما عزیزان به فروش ‌می رساند. همچنین امکان تهیه و خرید آن به صورت آنلاین وجود دارد تا در سراسر کشور توانایی خریداری آنها را داشته باشید.
 
  گریس پارس شاسی گرید 3:
  گریس ها از جمله بهترین روان کننده های صنعتی می باشند که به دلیل داشتن قابلیت روانکاری بی نظیر و تحمل حرارت بالا مورد استفاده در اکثر طیف های صنعتی قرار می گیرند. گریس ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام با توجه به نوعی که دارند در امری به خصوص به کار می روند. برای مثال گریس پارس شاسی گرید 3 نمونه ای از انواع گریس های شاسی می باشد که از خصوصیات گسترده ای برخوردار است. این روغن قابلیت کارکرد در دمای متوسط تا بالا را دارد که نشان از عملکرد آن در تمامی شرایط های محیطی است. برای معرفی نمونه هایی از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت پمپاژ عالی در دمای محیط تا متوسط، مقاومت در برابر آب و ضد خوردگی عالی، خاصیت ضد سایش بسیار خوب و چسبندگی عالی به سطوح آنها اشاره نمود.      
 کاربرد این گریس گسترده است و در اکثر امور صنعتی دیده می شود اما برای نمونه های دیگری از کاربرد آنها می توان به تجهیزات ساختمانی، تجهیزات جنگلداری و کشاورزی مانند حمل و نقل و برداشت ماشین، کامیون های جمع کننده، اتصالات، یاتاقان های ساده و… اشاره کرد. خرید این محصول با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر بوده و‌ می توانید آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید.
  روغن پارس بابک:
  یکی از انواع روغن های هیدرولیک، روغن پارس هیدرولیک‌ می باشد که تشکیل شده از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی ضد اکسیداسیون و ضد زنگ زدگی می باشند. این روغن ها از کیفیتی بسیار بالا در امر روانکاری قطعات هیدرولیکی برخوردارند و به دلیل داشتن ویژگی های گسترده در امور مختلف نیز به کار می روند.  مقاومت بسیار خوب در مقابل اکسیداسیون، پایداری حرارتی بسیار خوب، محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی و خوردگی، قابلیت جداپذیری آسان از آب، قابلیت جداسازی هوا،  جلوگیری از تشکیل کف پایدار و قابلیت فیلتر پذیری خوب از جمله ویژگی های بارز این محصول می باشند.      
 کاربرد های این محصول گسترده است. به طوری که استفاده از آنها را در کنار سیستم های هیدرولیکی در اکثر سیستم های گردشی، جعبه دنده های بسته، ماشین آلات نساجی و مواردی از این قبیل می توان مشاهده نمود. توجه به اصالت برند این محصول از جمله موارد مهم حین خرید می باشد که حتما باید به آن توجه کنید. اما در کنار این موضوع توجه به فروشگاهی که از آن قصد خرید محصول را دارید نیز حائز اهمیت است. از این رو‌ جهت خرید این محصول با کیفیت بالا  و قیمتی مناسب می توانید از سایت ما دیدن نمایید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روغن بهران دلیل داشتن روغن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعداله منصوری سطح کشت کلزا را بالغ بر ۱۶۰ هزار هکتار عنوان کرد و افزود: انتظار داریم سطح برداشت دانه کلزا نزدیک به ۱۳۰ هزار هکتار باشد که نسبت به سال زراعی گذشته ۴۰ هزار هکتار افزایش نشان می‌دهد.

مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: از ۱۶۰ هزار هکتار سطح زیر کشت کلزا، نزدیک به ۵۰ تا ۵۵ هزار هکتار آن در اراضی دیم و مابقی در اراضی آبی است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته سطح زیرکشت کلزا در کشور ۱۱۰ هزار هکتار بوده است، خاطرنشان کرد: در نهایت از سطح ۸۸ هزار هکتار حدود ۱۴۰ هزار تن کلزا برداشت شد.

منصوری تناسب قیمت تضمینی این محصول در مقایسه با گندم، توزیع به موقع نهاده‌ها و بذر و وعده به موقع پرداخت پول محصول تحویلی کشاورزان با مرجع مشخص را از دلایل استقبال کشاورزان از کشت کلزا در سال زراعی جاری دانست.

مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی درباره خرید تضمینی دانه‌های کلزا، گفت: امسال خرید کلزا توسط بخش خصوصی و انجمن صنایع روغن‌کشی ایران انجام می‌شود و نقش نهاد‌های دولتی اعم از سازمان مرکزی تعاون روستایی و شرکت بازرگانی دولتی ایران در حداقل خواهد بود و اگر در منطقه‌ای بخش خصوصی برای خرید ورود نکرد، این نهاد‌ها اقدام به خرید تضمینی خواهند کرد.

مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهادکشاورزی ابراز امیدواری کرد؛ ورود بخش خصوصی در موضوع خرید کلزا با روند منطقی و معقول پیش برود و پرداخت بهای محصول کلزاکاران با حمایت دست‌اندرکاران سپری شود و بتوان با اطمینان خاطر برای برنامه کشت سال زراعی آینده آماده شد.

وی با اشاره به آغاز برداشت دانه‌های کلزا از مزارع کشور اذعان داشت: در استان‌های کرمان، هرمزگان، خوزستان و ایلام برداشت آغاز شده و تاکنون روند خوبی داشته است.

منصوری افزود: در استان‌های ایلام و خوزستان، زارعانی که محصول‌شان را تحویل داده‌اند، ۲۰ درصد بهای محصول را دریافت کرده‌اند.

مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: براساس آخرین گزارش‌ها، حدود نیمی از سطح زیر کشت کلزا در استان ایلام و حدود ۳۰ درصد مزارع استان خوزستان تاکنون برداشت شده است.

وی در مورد توزیع بذر کلزا نیز تصریح کرد: برای سال زراعی جاری نزدیک به ۲ هزار تن بذر کلزا میان کشاورزان توزیع شد که از این میزان حدود ۷۰ درصد بذر هیبرید تولید داخل و مابقی بذر آزاد افشان بوده و به میزان محدودی هم بذر هیبرید وارداتی برای ایجاد تنوع اراقام داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان