Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حسین مصطفی‌پور صبح امروز در شورای اداری شفت در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شفت علی رغم مواهب طبیعی و ظرفیت های موجود متأسفانه جز ۳۱ شهرستان محروم کشور است و لازم هست مدیران کمر همت ببندند و بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیران در شفت هیچ شوق و ذوقی غیر خدمت نباید داشته باشند، افزود: نباید هیچ شأنی جز نوکری برای مردم برای ما باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان توفیق خدمت را مستوجب شکر خدا دانست و افزود: خدمت به خلق خدا برای مسوولان‌ یک موهبت الهی است و باید از این موهبت برای شادکردن دل مردم بهره گرفت.

مصطفی‌پور با تاکید بر خدمت خالصانه به مردم تصریح کرد: مردم پس از یک دوران سخت و مشکل به دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رییسی انتظار خدمت و چاره‌گشایی برای زندگی و معیشت خود دارند و مدیران حق ندارند این امید را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه تشدید مشکلات در کشور به ویژه در طول دوران تحریم‌ها در پی نافرمانی برخی مسوولان‌ از فرامین رهبری بوده، افزود: این در حالی است که در دوران دفاع مقدس امام فرمان میداد و رزمندگان اسلام و ملت بزرگ پای رکاب امام عمل می‌کردند و امروزه انتظار این است تا تمام مسوولان مطابق فرامین رهبری عمل کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به محرومیت شفت و لزوم تلاش مضاعف فرماندار و مدیران در جهت حل مشکلات این شهرستان گفت: فرماندار و مدیران شفت حق سیاسی کاری ندارند و باید میدانی وارد کار شده و مشکلات را حل کنند تا مردم شیرینی خدمات دولت را لمس کنند.

مصطفی‌پور با اشاره به ظرفیت های بی‌نظیر شفت به ویژه در بعد نیروی انسانی نخبه بیان کرد: باید از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی نخبه این شهرستان در جهت توسعه شهرستان بیشتر بهره گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله هاشمی، امام جمعه شفت نیز در این نشست مدت مسوولیت و زمان معارفه و تودیع را همسان با تولد و مرگ دانست و اظهار کرد: زمان بین معارفه و تودیع همچون فاصله بین تولد و مرگ بسیار کوتاه است و هر انسان و مدیر باید زمان و فرصت در اختیار گذاشته به خود را یک امانت الهی بداند.

گفتنی است در پایان شورای اداری شهرستان شفت، از زحمات حدود دو ساله ابراهیم چراغی در فرمانداری شفت تکریم و ابراهیم طاهری به عنوان سرپرست فرماندار شهرستان شفت معرفی شد.

سرپرست فرمانداری شفت نیز در این نشست مردم را صاحبان اصلی نظام برشمرد و اظهار کرد: ما امانت‌دار کردم هستیم و تلاش ما این است تا قولا و فعلا امانت‌دار کردم باشیم.

ابراهیم طاهری شانیت فرمانداری را چاره جویی از گره ها دانست و گفت: در راستای فرامین رهبری و مشی دولت مردمی آیت‌الله رییسی نخستین کار ما در شفت دیدار و حسن ارتباط با مردم خواهد بود تا از این طریق فتح بابی بر گره‌گشایی کار آنها باشد.

طاهری پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان املش در شرق گیلان بود.

شهرستان شفت نزدیکترین شهر به مرکز استان بوده و بر اساس پایش‌های دوره‌ای دولت در کشور، جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار و کمتر توسعه یافته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شفت آیت الله رئیسی استانداری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است