Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن در کشور یک تا یک سال و نیم به طول می‌انجامد، گفت: این در حالی است که در نهایت زمان تمام شده برای تکمیل این طرح در استان مرکزی به پیگیری‌ها و ظرفیت‌های موجود بستگی دارد.

به گزارش برنا از اراک ، رستم قاسمی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران افزود: امروز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در حال ساخت استان مرکزی مورد بررسی قرار گیرد و همچنین برای گام بعدی نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استان مرکزی در آماده‌سازی عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکن ملی از قبیل انتخاب و جانمایی زمین بسیار موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد و امروز عملیات اجرایی بخشی از این طرح ارزشمند آغاز می‌شود.  

وزیر راه و شهرسازی در خصوص الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار  تصریح کرد: این مهم دستور رئیس جمهوری است و وزارتخانه‌ها باید خود را به این درگاه متصل کنند، خوشبختانه چون وزارت راه و شهرسازی زیرساخت‌های مطلوبی را از جمله سامانه املاک و اسکان، سامانه نهضت ملی مسکن و سامانه‌های حمل و نقل که امروز در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است را  از قبل تهیه کرده، می‌تواند در حوزه اشتغال به خصوص در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها موفق عمل کند.

قاسمی یادآورشد: عملیات اجرایی هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراک از امروز آغاز می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان مرکزی مسکن زمین راه و شهرسازی کسب و کار حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اشتغال وزیر راه و شهر سازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: این سامانه امروز عمدتا موجب افزایش ابر در استان خواهد شد، اما احتمال بعضی رگبار‌های پراکنده در مناطقی از نوار جنوب استان وجود دارد. 
رضا مرادی افزود: این سامانه از فردا چهارشنبه تا انتهای هفته در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان خواهد شد. مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: روند افزایش دمای هوا تا صبح فردا چهارشنبه تداوم خواهد داشت، اما پس از آن دمای هوا روند کاهشی پیدا خواهد کرد و این روند کاهشی در دمای شبانه تا روز یکشنبه هفته آتی تداوم خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری