Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:12:58 GMT

مسابقات ورزش سه گاه استقامتی در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۱۴۲۹

مسابقات ورزش سه گاه استقامتی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات ورزش سه گانه استقامتی به ترتیب «دو، شنا و دو» با شرکت ۱۷ تیم و حضور رئیس فدارسیون این ورزش، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم برگزار شد.

در پایان تیم یگان ویژه اول، تیم یگان تکاوری دوم و تیم‌های امید و شهدای آتش نشان به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافت‌های مسابقه هزار و ۵۰۰ متر دو، ۵۰۰ متر شنا و هزار و ۵۰۰ متر دو بوده است.

این مسابقه به صورت تیمی امدادی برگزار شد که ورزشکار شماره یک تیم، مرحله اول دو را می‌دوید، و ورزشکار دوم تیم ، مرحله شنا را پشت سر می‌گذاشت و ورزشکار سوم تیم نیز مرحله دوم دو را می‌دوید و به خط پایان می‌رسید.

به شرکت کنندگان جوایز نقدی، حکم و مدال توسط مهدی گودرزی رئیس فدارسیون ترای‌اتلون جمهوری اسلامی ایران و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اهدا شد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: اکواتلون ترای اتلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش باستانی استان یزد با بیان اینکه از کودکی با ورزش باستانی آشنا بودم، اظهار کرد: در آن زمان زورخانه ها جایگاه ویژه ای داشت و علما، بازاریان متدین و افراد معتقد در این فضا حضور می یافتند و فضا به قدری معنوی و روحانی بود که مردم خود را مکلف به احترام به این مکان می دانستند.

وی با اشاره به اینکه سر در ورودی زورخانه ها و سر در حجره طلاب کوتاه گرفته می شد تا کسی که می خواست وارد شود، متواضعانه وارد شود، عنوان کرد: این معماری نشانگر این است که انسان در مرکز علم و ورزش باید اخلاق‌مدار و دارای تواضع و خشوع باشد.

آیت الله ناصری ادامه داد: تواضع در برابر خداود متعال، ادب، گذشت، جوانمردی و ... از جمله خصلت هایی بود که در ورزش زورخانه ای وجود داشت و جای خرسندی است که این روحیات هنوز هم در زورخانه ها مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: دل سپردن به ائمه اطهار(ع)، معنویتی است که در زورخانه ها به شکل پررنگی وجود دارد و این روحیه قابل تقدیر، هر روز در ورزش زورخانه ای در حال تقویت است.

وی ادامه داد: گذشت و جوانمردی که در اثر ورزش باستانی در انسان به وجود می آید، ایستادگی در مقابل فساد را افزایش می دهد و افرادی غیرتمند در این ورزش تربیت می شوند.

آیت الله ناصری عنوان کرد: فرهنگ دینی، غیرت، جوانمردی و ایثار ورزشکاران باستانی مثال زدنی و قابل تقدیر است و داستانها و حکایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این افراد در مبارزات انقلاب نیز از پیشتازان مبارزات بودند، تصریح کرد: ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود و خدمتگزاری به مردم نیز شاخصه اصلی آنهاست.

آیت الله ناصری تاکید کرد: اگر این روحیات به محله های ما بیاید و مجددا در برخی محلات احیا شود، شاهد اتفاقات خوبی در محلات و در میان مردم خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خطاب به ورزشکاران عنوان کرد: روحیات و درس های خود را به نسل جوان انتقال دهید و در نظر داشته باشید که هر کدام از شما می تواند معلمی برای یک نوجوان باشد و روحیه غیرت، دین مداری و ... را در نوجوانان تقویت کنید.

در این مراسم از پیشکسوتان و ورزشکاران موفق در زمینه ورزش باستانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال