Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کردستان روند تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمان‌های دولتی استان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست با اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان کردستان استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در اختیار دارد و به همین دلیل باید با همدلی و تعامل از تمامی این ظرفیت‌های بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت سیزدهم عزم جدی برای توسعه پایدار کردستان دارد و در راستای نیل به این مهم، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و کارهای زیرساختی متعددی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار کردستان به نگاه ویژه دولت به استان کردستان اشاره کرد و گفت: در همین چند ماه اخیر گام‌های اساسی در مسیر توسعه و پیشرفت استان برداشته شده و آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان یکی از این اقدامات به‌شمار می‌رود.

وی به اختصاص اعتبارات ویژه و خاص به استان کردستان اشاره کرد و بیان داشت: از محل اعتبارات خشکسالی مبلغ بیش از دو هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص پیدا کرده که کردستان رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرده است.

زارعی‌کوشا به اخذ مجوز واردات وسائل نقلیه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری‌ها و راهداری اشاره و عنوان کرد: این مهم گام اساسی در راستای ارتقای خدمت‌رسانی این نهادها و ادارات به مردم استان کردستان است.

وی بر لزوم تعامل و همدلی دولت و مجلس در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید کرد و یادآور شد: افزایش تعامل و همدلی بین دولت و مجلس در استان کردستان یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم که در سایه همکاری‌های مؤثر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم زمینه افزایش اعتبارات کردستان در تمامی بخش‌ها را فراهم کنیم و به همین دلیل این مهم باید به صورت ویژه تقویت شود.

زارعی‌کوشا به روند تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمان‌های دولتی استان اشاره کرد و گفت: تلاش در راستای به‌کارگیری مدیران جوان و انقلابی اولویت اصلی دولت در کردستان است و خوشبختانه این مهم از ابتدای کار مورد توجه بوده و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

تغییر 3 مدیر استانی در کردستان/ روند تغییرات مدیریتی سرعت گرفت2 انتصاب جدید در معاونت توسعه وزارت بهداشت

در جریان برگزاری این نشست اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه‌های خود در بخش‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییرات مدیریتی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد