Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:10:06 GMT

عربستان میزبان متمرکز لیگ قهرمانان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۱۷۱۹

عربستان میزبان متمرکز لیگ قهرمانان شد

بالاترین نهاد فوتبال در قاره آسیا، زمان و مکان برگزاری بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

به گزارش برنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور رسمی اعلام کرد بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه غرب از تاریخ 7 تا 27 آوریل (18 فروردین تا 7 اردیبهشت 1401) به طور متمرکز و به میزبانی عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع البته مشروط به تأیید کمیته اجرایی AFC است که تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون مبنی بر میزبانی متمرکز مسابقات مرحله گروهی را تأیید کند.

بر اساس اعلام AFC بازی‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا که فولاد خوزستان به عنوان نماینده ایران در آن حضور دارد، در شهر جده برگزار خواهد شد. همچنین بازی‌های گروه D که سپاهان دیگر نماینده کشورمان پرچمدار ایران در آن خواهد بود، در شهر بُرَیده واقع در شمال غربی ریاض برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال مرحله گروهی لیگ قهرمانان عربستان سعودی لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان ایران لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!