Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید میعاد صالحی صبح امروز در بازدید از کارخانه واگن‌پارس اراک با بیان اینکه توجه و تاکید مسئولین بر توان داخلی است، اظهار کرد: برای تولید واگن باری در کشور هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان واگن در کشور صورت می‌گیرد تا تولید واگن در داخل اوج پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل راه‌آهن ایران بیان کرد: در دولت سیزدهم تمرکز و تقویت بر موضوعات ریلی و همچنین تولید داخل به صورت جدی در دستور کار است تا در سایه حمایت‌ها تولیدکنندگان داخل روز به روز به پیشرفت برسند.

صالحی در ادامه کارخانه واگن‌پارس اراک را یکی از بزرگترین شرکت‌ها در حوزه تولید ناوگان ریلی برشمرد و اظهار کرد: این شرکت در ابتدا با مشارکت شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی راه‌اندازی و کارنامه درخشانی از تولید از خود بر جای گذاشت، اما متاسفانه در فرایند واگذاری به بخش خصوصی طی مدت ۱۰ سال از توان این شرکت استفاده نشد که خوشبختانه در ماه‌های اخیر وضعیت بهتری را سپری کرده است که امیدواریم روز به روز بهتر شود.

وی تاکید کرد: شرکت واگن پارس می‌تواند به گذشته پرافتخار خود برگردد و باردیگر موجب افتخار صنعت کشور شود.

مدیرعامل راه اهن گفت: تولید لوکوموتیو باری یکی از کارهای در دست اقدام این شرکت است که با تکمیل روند ساخت اولین لوکوموتیو باری توسط این شرکت، امیدواریم بتوانیم تولید این نوع واگن را هم در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توليد واگن واگن سازي وزير راه مديرعامل راه اهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید... - اخبار بازار -

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش و طلایه دار تولید، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این مجتمع در جمع تلاشگران خط تولید حاضر و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها قدردانی به عمل آوردند.

در هفته کار و کارگر و به منظور ارج نهادن به مقام و زحمات این قشر پرتلاش  و طلایه دار تولید، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیرعامل و تنی چند از مسئولین این مجتمع در جمع تلاشگران خط تولید حاضر و با اهدای شاخه‌های گل از آن‌ها قدردانی به عمل آوردند.

در این بازدید که از بخش‌های مختلف خط تولید به عمل آمد، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در فضایی دوستانه شنونده صحبت‌ها، انتقادات و پیشنهادات همکاران گرامی بود.

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • تشریفات گمرکی برای ۱۰ واگن باری ارسال شده به مرز شمتیغ انجام نشده است