Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به‌عنوان سرمایه‌گذار بخش اعظم طرح بهسازی و احداث تأسیسات جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون امروز 8 قرارداد EPCC (مهندسی، خرید و تأمین کالا، ساخت، اجرا و راه‌اندازی) با شرکت‌های ایرانی امضا کرد.

این آیین با حضور جواد اوجی وزیر نفت، مرتضی شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس قراردادهای زیر را با شرکت‌های ایرانی امضا کرد:

قرارداد احداث ایستگاه‌های نمکزدایی و فشارافزایی مارون ۳ و ۵ و رامشیر با شرکت‌های پترونیروصبا و خدمات مدیریت نورهان صنایع قرارداد احداث خطوط جمع‌آوری و انتقال گاز طرح جمع‌آوری گازهای مشعل با شرکت‌های سکاف و سروش انرژی پویا قرارداد احداث واحد نمکزدایی و فشارافزایی آغاجاری ۲ و نمکزدایی پازنان ۱ با شرکت‌های پتروسازه مبین و مشاور پارس قرارداد خطوط لوله گاز رگ‌سفید ۱ و ۲، لوله مایعات ان‌جی‌ال ۱۲۰۰ و خط لوله گاز بی‌بی‌حکیمه به سیاه‌مکان و لخته‌گیر سیاه‌مکان با شرکت‌های صنایع ماشین‌سازی کاوه و مهندسان مشاور ستیران قرارداد احداث ایستگاه جدید تزریق گاز بی‌بی‌حکیمه و خطوط لوله مربوطه با شرکت‌های پتروپایدار ایرانیان و پتروتدبیر پارس قرارداد احداث ایستگاه‌های نمکزدایی و فشارافزایی آغاجاری ۱، ۳، ۴ و ۵ با شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی (پیدک) قرارداد برق‌رسانی به ایستگاه رگ‌سفید با شرکت‌های برق و تأسیسات داریان و مهندسی مشاور نیروی خراسان قرارداد احداث پست برق ایثار و ورود و خروج خط هوایی تک مداره امیدیه ۲- چغادک با شرکت توسعه پست‌های فشارقوی پارسیان

مجموع ارزش این هشت قرارداد ۴۷۰ میلیون یورو است و با اجرای این طرح و فرآورش گازهای همراه، روزانه حدود ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعب گاز سبک در اختیار شرکت ملی نفت ایران قرار می‌گیرد که برای تزریق به میدان‌های نفتی یا تأمین سوخت کشور استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس وزیر نفت جمع آوری گاز همراه شرکت ملی نفت قرارداد احداث جمع آوری گاز بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس