Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:48:39 GMT

آئین «شکوه مادری» در استان بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۱۲۹

آئین «شکوه مادری» در استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر صبح پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: در آئین «شکوه مادری» ب از ۳۰ مادر نمونه دارای چهار فرزند و دو مادر شهید از دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

علیرضا پولاد اضافه کرد: در راستای اجرای فصل دوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم با عنوان «شکوه مادری»، کانون فرهنگی هنری «طه» اقدام به تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال دارای چهار فرزند کرد و در این آئین از دو مادر شهید دوران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آئین به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حضور مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بوشهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، امام جمعه شهر آبپخش، بخشدار آبپخش، فرمانده حوزه بسیج، رئیس شورای شهر آبپخش، رئیس شورای بخش آبپخش برگزار شد.

پولاد با اشاره به فصل دوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم بیان کرد: این طرح با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج فرزند آوری و معرفی مادران الگو زیر ۴۰ سال که دارای چهار فرزند هستند برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این طرح ملی از مادرانی تجلیل می‌شود که علاوه بر مسئولیت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فائق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را به عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و در جلوگیری از بحران کاهش و پیری جمعیت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

کد خبر 5437716

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر علیرضا پولاد کانون مساجد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث شیوع کرونا اردبیل سفر استانی مشهد گردشگری خراسان رضوی سانحه تصادف مسکن فرهنگی هنری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود