Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:54:12 GMT

آغاز جشن نیکوکاری در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۱۵۴

آغاز جشن نیکوکاری در زنجان

صالحی گفت: جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند از ۱۲ اسفندماه با شعار "عیدی برای همه" آغاز و تا پایان اسفندماه امسال  ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه هزار و ۶۴۵ پایگاه ثابت و سیار در مراکز نیکوکاری، مساجد و مدارس جمع آوری کمک‌های نقدی و کالایی هم استانی‌ها استقرار می‌یابند، گفت: برنامه ریزی شده که این مراسم ملی و معنوی ۱۲ اسفند در پایگاه‌های مستقر شده در میادین و مراکز اصلی شهر‌ها و ۱۳ اسفند ماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه و ۱۴ اسفندماه در مدارس استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به شیوه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در این جشن نیزاشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت این نهاد به نشانی www.emdad.ir و کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷*و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ کمک‌های خود را در آستانه سال نو پرداخت کنند.

صالحی می گوید: امسال به منظور دسترسی آسان خیرین برای پرداخت کمک‌های مردمی و سهولت مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد در قالب جشن نیکوکاری، کد QR مخصوص این جشن طراحی شده و همشهریان می‌توانند از این طریق نیز در جشن نیکوکاری امسال مشارکت  کنند.

او گفت: کمک‌های جمع آوری شده هم استانی‌ها  قبل از شروع سال نو در بین خانواده‌های تحت حمایت طبق برنامه ریزی صورت گرفته توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی، در اسفندماه سال گذشته، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

کد خبر 6094845

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید اکتشافات چین در نیمه پنهان ماه
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت