Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از یورونیوز تشکیل پرونده توسط کمیته‌ منتخب مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال دسترسی به اسناد «جان ایستمن»، وکیل دادگستری راستگرا است که به دلیل حق وکیل-موکل از دادن شهادت امتناع کرده است.

جان ایستمن در طرحی برای بی‌اعتبار کردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نوشته بود که چگونه مایک پنس، معاون دونالد ترامپ می‌تواند مانع قانونگذاران آمریکایی شود تا آن‌ها نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را تأیید نکنند، توصیه‌ای که آقای پنس آن را اجرا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت حسابداری مزارس: به گزارش‌های مالی سازمان ترامپ اعتماد نداریم

پیوند افکار راست افراطی؛ اریک زمور تلفنی با دونالد ترامپ گفت‌وگو کرد

کمیته منتخب در گزارش خود که روز چهارشنبه منتشر کرده است، نوشت که این کمیته‌ دلایل محکمی دارد که نشان می‌دهد رئیس جمهور سابق آمریکا و اعضای کاراز تبلیغاتی او در یک توطئه‌ «مجرمانه» برای فریب ایالات متحده شرکت داشته‌اند.

البته گزارش روز چهارشنبه کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا از حمله به ساختمان کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، نتیجه نهایی تحقیقات نیست زیرا تحقیقات همچنان ادامه دارد.

حمله به ساختمان کنگره آمریکا پس از آن انجام شد که دونالد ترامپ در یک سخنرانی، ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را تکرار کرد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

قانونگذاران آمریکا بر این نظرند که شواهد آنها قاطعانه تأیید می‌کند که آقای ترامپ «بند ۲ (سی)۱۵۱۲ از ۱۸ یو.اس.سی» را نقض کرده است.

قانون مورد اشاره کنگره آمریکا، «توطئه برای ارتکاب هرگونه تخلف علیه آمریکا به هر شکل یا برای هر هدفی» را جرم می‌داند.

با وجود این رئیس‌جمهور سابق آمریکا که هنوز بر حزب جمهوری‌خواه تسلط دارد، مرتباً نظرات خود را با هدف رئیس جمهور شدن برای دور دوم مطرح می‌کند.

4949

کد خبر 1608788

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین