Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:31:06 GMT

محل دور دوم کذاکرات روسیه- اوکراین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۱۹۳

محل دور دوم کذاکرات روسیه- اوکراین اعلام شد

دور دوم مذاکرات میان روسیه و اوکراین امروز (پنجشنبه) در بلاوژسکی پوشه، جایی که توافق نامه‌های پایان اتحاد جماهیر شوروی به امضا رسید، برگزار می شود

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک منبع آگاه از برگزاری دور دوم مذاکرات میان روسیه و اوکراین در بلاوژسکی پوشه، جایی که توافق نامه‌های پایان اتحاد جماهیر شوروی به امضا رسید، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدینسکی، رئیس هیات مذاکره کننده روس گفته است که ارتش روسیه کریدور امنیتی برای جابجایی هیات اوکراینی فراهم می‌کند.

دور نخست این مذاکرات در آخرین روز ماه فوریه برگزار شد؛ میخایلو پودولیاک، مشاور دفتر رئیس جمهور اوکراین پس از پایان این مذاکرات تصریح کرد که برای کی‌یف، هدف اصلی این نشست بحث در مورد آتش بس بود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت حمله روسیه به اوکراین اوکراین ارتش روسیه اتحاد جماهیر شوروی روسیه تحولات اوکراین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات