Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:28:26 GMT

پیگیری مجدانه تکمیل بیمارستانهای اسلامشهر و شهریار

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۲۹۰

پیگیری مجدانه تکمیل بیمارستانهای اسلامشهر و شهریار

استاندار تهران گفت: تکمیل بیمارستان فوق تخصصی شهرستان ملارد در شرایط دشوار کنونی تبلور عینی تحقق شعار ما می‌توانیم است و مجدانه پیگیر تکمیل و تجهیز بیمارستان در دو شهرستان شهریار و اسلامشهر هستم.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری صبح امروز (پنجشنبه) در آیین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهدای سلامت شهرستان ملارد گفت: امیداوارم با تجهیز مناسبی که این بیمارستان داشته، خدمات شایسته‌ای به مردم این خطه که در زمره شریف‌ترین مردم استان تهران هستند ارائه شود، چراکه این منطقه، منطقه‌ای پرجمعیت، گسترده و پرظرفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز شرایط کشور شرایط سختی است و به واسطه مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان انصافا در شرایط کرونا که شرایط جنگی است با همکاری مردم شریف توانستیم بیماری را مدیریت کنیم.

استاندار تهران افزود: کرونا بیش از ۲ سال است که توان کشور را گرفته و در این شرایط بیمارستان شهرستان ملارد بهره‌برداری شد. اولویت استانداری در استان تهران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و با تلاش مضاعف و مجدانه درصدد تکمیل دو بیمارستان در غرب استان در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر که در زمره پروژه‌های راهبردی استان است، هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، منصوری تاکید کرد: این پروژه کاملا استاندارد و در مقیاس شاخص‌های بین المللی است و محصول تلاش همه مسئولان است و با عزم جدی و باور قلبی شعار "ما می توانیم" امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران بيمارستان شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر