Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید بهنام موسوی گفت: ۲۵دستگاه تنور گازی، اجاق گاز، کپسول گاز رایگان با هدف تغییر الگوی مصرف سوخت، جلوگیری از بوته‌کنی و عدم دسترسی به عرصه‌های منابع طبیعی در روستا‌های محروم و سردسیر بخش کوراییم توزیع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر در حاشیه بازدید سرپرست فرمانداری نیر از روستا‌های بخش کوراییم گفت: برخی افراد به ویژه روستاییان که از گاز بهره‌مند نیستند، برای پخت نان و دیگر احتیاجات خود مجبور به استفاده از سوخت‌های فسیلی و هیزم می‌شوند که ضربه بزرگی به مراتع وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی می‌گوید: امسال تنور‌های گازی در هفت روستای فاقد گاز بخش کوراییم توزیع شده است.

او گفت: انتظار داریم با تجهیز خانواده‌های روستایی به تنور گازی از مراتع و عرصه‌های جنگلی شهرستان مراقبت بیشتری کنیم و زمینه برای حفظ طبیعت بیش از گذشته فراهم شود.

این تجهیزات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و در قالب پروژه‌های بخش حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خریداری و در میان اهالی این روستا‌ها توزیع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنور گازی روستاهای محروم منابع طبیعی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اکبر منتظر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر اظهار کرد: در صورت بکارگیری ترککنندگان اعتیاد توسط کارفرمایان بخش خصوصی سهم عمده ای از حق بیمه این قبیل کارگران توسط دولت پرداخت خواهد شد.
وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت خیرین برای احداث کمپ دوم ترک اعتیاد در شهرستان مشگین شهر شد.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری اردبیل ادامه داد: مساله اعتیاد ، پایین آمدن سن اعتیاد و گرایشاتی که جوانان به انواع آن دارند و در کنار آن نداشتن اطلاعات کافی و درست خانواده‌ها موجب بروز مشکلات زیادی در این حوزه شده است.
وی افزود: نیاز است در این زمینه اقدمات و برنامه‌های آموزشی درستی طراحی شود ، خانواده‌ها باید راجع به شکل هر کدام از مواد مخدر، نحوه مصرف و نگهداری، اطلاعات کلی داشته باشند. تا زمانی که چنین اطلاعاتی وجود نداشته باشد امکان هشدار دادن و نظارت دقیق تر بر رفتار و کارهای فرزندان بسیار دشوار خواهد بود. نقش خانواده در اعتیاد جوانان بسیار گسترده و همه جانبه با مسئولیت‌های سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، مساجد و مدارس باید درباره عواقب اعتیاد اطلاع‌رسانی کنند.
شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر نیز در این جلسه از تخصیص ناچیز اعتبار فرهنگی و تحویل نشدن بموقع کتب مربوطه انتقاد کرد و خواستار ایجاد کمپ دوم ترک اعتیاد در این شهرستان شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد