Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهدای سلامت شهرستان ملارد اظهار داشت: امید است با تجهیز مناسبی که این بیمارستان داشته، خدمات شایسته ای به مردم این خطه که در زمره شریف ترین مردم استان تهران هستند ارائه شود، چون شهرستان ملارد، منطقه ای پرجمعیت، گسترده و پرظرفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز کشور با شرایط سختی روبرو است و به واسطه مجاهدت های کادر بهداشت و درمان در موقعیت کرونایی کنونی با همکاری مردم توانستیم بیماری را مدیریت کنیم.

استاندار تهران تاکید کرد: کرونا بیش از ۲ سال است که توان کشور را گرفته و در این شرایط بیمارستان شهرستان ملارد بهره برداری شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت استانداری در تهران تکمیل طرح های نیمه تمام است و با تلاش مضاعف و مجدانه درصدد تکمیل ۲ بیمارستان در غرب استان در شهرستان های شهریار و اسلامشهر که در زمره طرح های راهبردی استان محسوب می‌شود، هستیم.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملارد استاندارد و در مقیاس شاخص های بین المللی است و محصول تلاش همه مسئولان است که با عزم جدی و باور قلبی شعار "ما می توانیم" امروز به بهره برداری رسید.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهدای سلامت شهرستان ملارد امروز پنجشنبه با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و منصوری استاندار تهران به بهره برداری رسید.

ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۱ مصوب و از سال ۱۳۹۴ توسط وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و از سال ۹۷ با کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل پروژه در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت. 

بیمارستان شهدای سلامت ملارد در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۶۰ تخت بیمارستانی و در زیربنای ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۳۱۱ میلیارد تومان هزینه ساخته و تجهیز شده است. 

این بیمارستان در چهار  طبقه راه اندازی شده و شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی، آندوسکوپی، سی تی اسکن، دیالیز، درمانگاه، مراقبت‌های ویژه آی سی یو، سی سی یو و نوزادان، زایمان، بستری روان، بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان و بستری اطفال است.

برچسب‌ها افتتاح طرح محسن منصوری ملارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح محسن منصوری ملارد افتتاح طرح محسن منصوری ملارد شهرستان ملارد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان