Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد گنج زاده قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو و رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که صبح امروز برای تبریک به دفتر هادی ساعی دارنده سه مدال المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو رفته بود در خصوص برخی مسائل مربوط به قهرمانان با وی بحث و گفتگو کرد.

در این جلسه که مسعود حجی زواره رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو نیز حضور داشت، بحث بیمه قهرمانان تیم‌های ملی مطرح شد که مسائل مختلف مربوط به آن مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنج زاده در این مورد گفت: برای عرض تبریک به هادی ساعی به فدراسیون تکواندو آمدم و فرصت مناسبی بود تا برخی مسائل کمیسیون را نیز مطرح کنیم. در کل جلسه خوبی داشتیم و با توجه به کارهایی که در دست اقدام داریم به زودی خبرهای خوبی برای قهرمانان خواهیم داشت.

وی افزود: بیمه دغدغه اصلی و مهم قهرمانان است که سالهاست در این خصوص مسائل مختلف مطرح می‌شود، ولی در این دوره با همکاری همه اعضا کمیسیون گام‌های مؤثری برداشته شده است. جلسات متعددی به همراه کارشناسان مربوطه با مسئولان تأمین اجتماعی داشته و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم که در همین رابطه امروز مذاکرات خوبی با هادی ساعی و مسعود حجی زواره انجام شد که امیدواریم با همکاری مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و رؤسای فدراسیون بتوانیم برنامه بیمه ورزشکاران را اجرایی کنیم.

قهرمان المپیک در پایان گفت: ما نماینده ورزشکاران و قهرمانان هستیم و وظیفه داریم در مدت زمانی که مسئولیت داریم کارهای مؤثری در این رابطه انجام دهیم و با همکاری و همفکری همه اعضا کمیسیون برنامه‌هایی که تدوین شده را به هدف خواهیم رساند.

کد خبر 5437758

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی سجاد گنج زاده کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی آزاد اوکراین تیم فوتبال نساجی مازندران جنگ اوکراین فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی روسیه والیبال هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده با بیان اینکه تاکنون 95 درصد آب‌بندان های شهرستان محمودآباد آبگیری شد، گفت: این شهرستان دارای هزار و 350 هکتار آببندان برای ذخیره آبی کشاورزان و کاهش تنش های ناشی از خشکسالی احتمالی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه آب رودخانه ها و هرز آب ناشي از بارندگي در فصل هاي غيركاشت از طريق كانال ها و پمپاژ به آببندان ها هدايت شده و در فصل بهار و تابستان براي آبياري مورد استفاده قرار مي گيرد، ادامه داد: این شهرستان دارای 88 قطعه آب‌بندان در 48 روستا است که 7 هزار و 500 هکتار از اراضی شالیزاری را تحت پوشش آبیاری قرار می هد.

هادی‌زاده با بیان اینکه آببندان های اراضی کشاورزی این شهرستان با توجه بارش های خوب پاییزی و هدایت آب های روان به سمت آببندان ها، تاکنون آبگیری مطلوبی داشت، به کشاورزان توصیه کرد ضمن استفاده بهینه از آب، نسبت به شخم و شیار شالیزارهای خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت