Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز آندره آ آنیلی طرح اصلاح شده سوپر لیگ را ارائه می کند

در حالی که طرح قبلی سوپر لیگ با شکستی بزرگ همراه بود و سران سوپر لیگ خیلی زود غافله را به یوفا واگذار کرد، اما آن ها دست از تلاش برای احیای این پروژه بر نداشتند و قرار است امروز طرح اصلاح شده سوپر لیگ، ارائه شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اگر قرار بود یک فیلم باشد شاید اسمش "سوپر لیگ 2 بازگشت" می بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین سری از این فیلم، موفقیت چندانی نداشت و زمانی که در سال 2021 در سینما ها اکران شد کمی هرج و مرج به وجود آمد و برخی از بازیگران نقش مکمل به سرعت از صحنه خارج شدند. با این حال عوامل اصلی دست از تلاش بر نداشته و امروز قرار است دنباله این فیلم ارائه شود. فیلمنامه ای که گفته می شود، بسیار تغییر کرده است.

قرار است سیستمی مبنی بر صعود و سقوط به این تورنومنت که شامل 2 سری 20 تیمه است، اضافه شود. آندره آ آنیلی امروز در جلسه ورزشی-اقتصادی که توسط فایننشال تایمز در لندن ترتیب داده شده است، طرح اصلاح شده شده سوپر لیگ را ارائه می دهد. این اولین بار نیست که صحبت از اصلاح اساسی سوپر لیگ می شود. تابستان گذشته سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس، بارسلونا سعی کردند به سرمایه گذار ها چهره ای متفاوت از این تورنومنت نشان دهند. با این حال جدی ترین مشکل سوپرلیگ، بسته بودن آن است. چه کسی می داند اگر فوتبال اروپا به شدت با نسخه اولیه این تورنومنت موافقت نمی کرد، چه اتفاقی رخ می داد. در ان زمان یوفا به سرعت قالب اصلاح شده لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که به نوعی جایگزین سوپر لیگ باشد. با اینکه از 12 باشگاه حاضر در این طرح، 9 تا از آن ها کنار گیری کردند و باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند از اول جواب منفی به آن دادند، پرز، لاپورتا و آنیلی هیچگاه این پروژه را رها نکردند.

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اصلاح شده سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)