Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تلاش بیش از یک ماهی که در شهرداری برای بودجه شده تحسین برانگیز است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه موارد بودجه به صورت کارشناسی تدوین شده است، گفت: امسال بودجه بالای ۴۰۰ میلیارد تومان رشد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهری در سال جاری بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) است که امیدواریم تا نوروز به بهره‌برداری برسد.

مرادلو در ادامه به بحث بودجه شهری اشاره کرد و گفت: بودجه باید نظارت‌پذیر باشد تا در هر زمان بتوانیم نظارت داشته باشیم.

مرادلو گفت: امسال تلاش کردیم تا بودجه سلیقه‌ای نشده و بر اساس نیازها و عدالت تعریف شود و توجه به مناطق محروم در اولویت کاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ترافیک شهر زنجان بسیار آزار دهنده است و برای روان‌سازی و اجرای طرح‌ها در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، افزود: تقویت حوزه ارتباط و روابط‌عمومی نیز جزو اولویت‌ها است و باید اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه خطاب به شهردار به انتصاب مدیران جوان نیز اشاره کرد و گفت: توجه به این مسئله می‌تواند شرایطی برای بهره‌مندی از انگیزه این افراد فراهم شود و کارها با سرعت پیگیری و به سرانجام برسد.

وی گفت: فصل عمرانی در زنجان بسیار محدود است و تاکید ما به شهردار این است که کارهای اولیه تهیه و برآورد و انتخاب پیمانکار بموقع انجام شود.

مرادلو در ادامه به کاهش بودجه جاری شهرداری زنجان اشاره کرد و یادآور شد: سهم بودجه جاری در شهرداری برای سال آینده ۴۷ درصد از کل بودجه بوده که کاهش خوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه همکاری بین دستگاه‌ها در پروژه‌های شهرداری روند ساخت آن را بهبود می‌بخشد، بیان کرد: برای مثال پروژه سبزه میدان صرفا مربوط به شهرداری نیست و همه باید اقدام کنند‌
وی در ادامه به پارکینگ طبقاتی سعدی نیز اشاره کرد و گفت: قطعا افتتاح این پارکینگ مشکل مردمی که به مرکز شهر می‌آیند را حل خواهد کرد.
مرادلو با بیان اینکه اتفاقات در شورا و شهرداری با رایزنی ۹ نفره رخ می‌دهد، بیان کرد: تلاش کردیم توزیع بودجه در بخش‌های مختلف متوازن باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر دنبال انجام کال به موقع هستیم همه امورات از ابتدا تا انتهای پروژه باید به موقع باشد که گاها فقط انتخاب یک پیمانکار ۴ ماه طول می‌کشد.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد، افزود: درخواست اعضای شورا این است که مسائل فرهنگی و اجتماعی در اولویت ما باشد و باید از این بستر و فضای فرهنگی استفاده شود.
مرادلو تصریح کرد: انسجام و همدلی در تحقق و انجام بودجه خواهد بود و تقویت حوزه ارتباطات و روابط عمومی نیز باید مورد توجه شهرداری باشد و نیاز به یک تیم قوی در این حوزه داریم.
انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شورای شهر مدیران جوان تقویت روابط عمومی رئیس شورای اسلامی شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد