Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:32:21 GMT

توسعه فضای آموزشی بسترساز توسعه خراسان شمالی است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۸۲۹

توسعه فضای آموزشی بسترساز توسعه خراسان شمالی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد صبح پنج شنبه در آئین افتتاح خوابگاه دخترانه پروفسور مریم میرزاخانی در شهر زیارت اظهار کرد: توسعه فضای آموزشی، بستر ساز پیشرفت استان خواهد بود لذا برای حرکت در این مسیر نیازمند همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای پیشرفت در حوزه دانش آموختگی نیازمند ساز و کارهایی همچون امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمودار پیشرفت دنیا در تمام رشته‌ها و حوزه‌ها تصاعدی است، خاطر نشان کرد: باید بستر دانش در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزار برای دانش آموزان فراهم شود در این صورت به سمت استقلال حرکت خواهیم کرد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه باید همیشه قدردان حضور خیرین مدرسه ساز باشیم، گفت: خیرین مدرسه ساز زمینه ساز توسعه فضای آموزشی هستند.

کد خبر 5437791

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد خیرین مدرسه ساز خوابگاه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث شیوع کرونا سفر استانی اردبیل مشهد گردشگری خراسان رضوی سانحه تصادف مسکن فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخرموحدی صبح چهارشنبه در دیدار با هیات تجاری چین فعال در حوزه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر که از غرفه خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد، بر آمادگی استان برای فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد.

وی عنوان کرد: از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی، فراهم بودن زیرساخت‌های مناسب، ظرفیت‌های بالا برای تولید انرژی خورشیدی، حمایت مسئولین استانی از سرمایه‌گذاران در این استان می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: استفاده از انرژی خورشیدی می‌تواند به تنوع‌بخشی به منابع انرژی، کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی و ارتقای پایداری اقتصادی و زیست‌محیطی آن کمک کند.

فخرموحدی بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در خراسان شمالی از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به مزایای متعددی که استفاده از انرژی‌های خورشیدی دارد، انتظار می‌رود که شاهد افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه در ایران، به خصوص در استان‌هایی با ظرفیت بالا مانند خراسان شمالی باشیم.

کد خبر 6093968

دیگر خبرها

  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است