Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر ارشاد در حکمی خطاب به مسعود شجاعی طباطبایی نوشته است: بنا به دانش و تعهد جنابعالی در زمینه هنر‌های تجسمی، شما را به عنوان دبیر هفته هنر انقلاب منصوب می‌نمایم.

سالاری در این حکم افزوده است: امید است با همراهی هنرمندان متعهد و انقلابی رویدادی در ‌شأن نام شهید مرتضی آوینی برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته هنر انقلاب به همت معاونت امورهنری، اداره کل هنرهای تجسمی، مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی و همکاری؛ موزه هنرهای معاصر تهران، حوزه هنری، انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و نهاد‌های دیگر در فروردین سال ۱۴۰۱ در رشته‌های هنر‌های تجسمی و شاخه‌های هنری مرتبط و میان رشته‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون امور هنری محمود سالاری شجاعی طباطبایی هفته هنر انقلاب هنر های تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی