Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین درویشی گفت: قوانین بسیار مناسبی برای صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد وضع شده تا زمینه حضور بخش خصوصی هموار شود.

متقاضیان تاسیس آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد می‌توانند در صورت تمایل تامین حداقل فضا برای یک نفر در هر دوره مجوز شروع فعالیت را دریافت کنند.

هدف اصلی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تربیت نیروی کار مورد نیاز بخش‌های مختلف جامعه می‌باشد، اما توان دولت در اجرا و فراگیر سازی برای تمامی گروه‌های هدف و متقاضیان کسب مهارت بسیار محدود بوده از اینرو حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری برای تاسیس آموزشگاه‌های آزاد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته درویشی حداقل سن لازم برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد ۱۸ سال است.

دریافت طرح کسب و کار، طرح توجیهی و نظایر آن ازفرآیند تاسیس آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد حذف و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری از فرایند صدور مجوز نیز ممنوع شده است.

۳۳۲ موافقت اصولی تاسیس از زمان آغاز دولت سیزدهم و تاکید مقام عالی وزارت و نیز دستور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تا کنون صادر شده که این مهم بیانگر علاقمندی بخش خصوصی در سرمایه گذاری برای گسترش مهارت آموزی در جامعه می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاسیس آموزشگاه فنی فنی و حرفه ای حرفه ای آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: میز‌های خدمت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در ایستگاه‌های مترو تجریش، امام خمینی (ره)، ۱۵ خرداد، امام حسین (ع)، میدان ولی عصر (عج) راه اندازی شده و تا ۲۵ اردیبهشت دایر است.

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.

آقای سیاح افزود: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.

بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند و  از ۲۵ اردیبهشت مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.

آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در «qr.mojavez.ir» نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و یا با مراجعه به میز‌های خدمت فقط با ورود ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه / کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها «mojavez.ir»، به سرعت و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار