Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را به عربستان سعودی داد. سایت اسپورت امارات نوشت: فصل قبل که الوحده درخواست میزبانی داد گفتند که چون این تیم در مرحله پلی آف است نمی تواند میزبان مرحله گروهی شود. اکنون عربستان در حالی به عنوان میزبان گروهی انتخاب شده که هیچ نماینده ای در آن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت آنها در آسیا باید مورد بررسی قرار گیرد.

بازی‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا که فولاد خوزستان به عنوان نماینده ایران در آن حضور دارد، در شهر جده برگزار خواهد شد. همچنین بازی‌های گروه D که سپاهان دیگر نماینده ایران در آن خواهد بود، در شهر بریده برگزار می شود.

رقابت های گروه A و B در شهر ریاض خواهد بود و بازی‌های گروه E نیز در دمام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

شکیرا دلیل اختلافش با پیکه را فاش کرد وقتی حسن یزدانی شوکه شد!/عکس آشنایی با زوج خبرساز اوکراینی!

251254

کد خبر 1608814

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد