Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الله یوسفی امرز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به وجود‌ قهرمانان بینالمللی، ملی و استانی در رشته‌های‌ مختلف ورزشی در گنبدکاووس متاسفانه سرانه ورزشی شهرستان بسیار پایین بوده و جزو شهرستان‌های آخر استان در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی شهرستان ۳۳ صدم درصد بوده که با وجود استعدادهای فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی این سرانه در شان مردم گنبدکاووس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات همراه هستیم و تقاضا داریم در این سفر رئیس جمهور دستور واگذاری‌ مجموعه سوارکاری گنبدکاووس را‌به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال به خود شهرستان واگذار کند که این بهترین تصمیم از طرف دولت برای مردم شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مدت شهرستان گنبدکاووس به‌جای پرداخت اجاره بها به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به فعالیت‌های عمرانی داخل مجموعه مانند دیوارکشی، بهسازی و نوسازی محل اسکان افرادی که از این مجموعه ارتزاق می‌کنند و دیگر فعالیت‌های عمرانی در فازبندی‌های مختلف بپردازد.

یوسفی گفت: انتظار داریم رئیس جمهور به  وزارت ورزش و جوانان  و پیرو آن به فدراسیون سوارکاری کشور دستور قاطع برای برگزاری مسابقات سوارکاری مانند دیگر مسابقات که دارای فدراسیون هستند، بدهد.

وی بیان کرد: متاسفانه در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی فدراسیون سوارکاری ارز را از کشور خارج کرده و آزمایشات دوپینیگ اسب را به کشورهای دیگر ارسال می‌کند در حالیکه جوانان ایرانی ما می‌توانند این آزمایشات را‌ به خوبی در داخل کشور انجام دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: خواسته ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان توجه خاص به حوزه ورزش شهرستان بوده و خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی هستند.

وی گفت: از سال‌ ۹۰ پروژه‌هایی در حوزه ورزش در شهرستان آغاز شده اما بدون هیچ‌گونه فعالیت عمرانی  و یا به‌صورت نیمه‌کاره رها شده که مهمترین آنها خانه والیبال، سالن ورزشی  روستای مرزی «داشلی‌برون»، سالن ورزشی روستای «حاجی‌قوشان»، استخر، سالن بوکس، سالن باستانی و سالن ورزشی روستای «گدم‌آباد» است.

یوسفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۸ نفر از شهرستان گنبدکاووس به عنوان داور بین‌المللی، سرپرست، بازیکن و یا مربی در تیم ملی کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی حضور دارند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: درخواست واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس مسابقات سوارکاری فدراسیون سوارکاری کشور پرداخت اجاره بها شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذاری مجموعه سوارکاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس شهرستان گنبدکاووس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر