Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان تاکید کرد: هرگونه مخالفت و اخلال در اجرای کار پروژه فاضلاب توسط افراد حقیقی و حقوقی و ادارات جرم مسلم تلقی می‌شود و تاکنون گزارشی مبنی بر اخلال ارائه نشده است. 

علی زینی وند عصر امروز ۱۲ اسفندماه در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه فاضلاب شهر کرمان جمع آوری فاصلاب را پروژه بسیار مهم و یکی از شاهکارهای میدکو دانست و گفت: با اجرای این پروژه بخشی از مشکلات آبی ما را حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: هدف گذاری ما به این سمت باشد که حتی یک قطره از فاضلاب ما هدر نرود و اگر سرمایه گذاری برای جمع آوری فاضلاب کهنوج عهده دار می شد، منطقه ویژه اقتصادی در جنوب فعال شده بود. 
استاندار کرمان ادامه داد: جمع آوری فاضلاب به مرور باید در سایر نقاط اجرا شود و باید دستگاه های مربوطه همکاری لازم را با سرمایه گذار داشته باشند و سرمایه گذار نیز باید تعهدات خود را انجام دهد. 
وی با بیان اینکه امیدواریم آب مورد نیاز صنعت استان را با جمع آوری و تصفیه فاضلاب تامین کنیم، تصریح کرد: پروژه جمع آوری فاضلاب شهر کرمان‌ یکی از پروژه های مهم کشور و استان کرمان است و برای اجرای آن از سال ها قبل برنامه ریزی شده است و هر گونه قرار داد و تفاهم نامه که با سرمایه گذار مورد تایید و منعقد گردیده به جدیت پیگیری می‌شود. 
زینی وند افزود: برای تسریع در کار حتما بزودی کارگروه تشکیل خواهیم داد و دولت باید تمام قد پشت سر سرمایه گذار بایستد و دستگاه های اجرای به وظایف خود بخوبی عمل کنند. 
وی با بیان اینکه پیمانکار در اجرای پروژه با رعایت حال مردم و قطعه بندی های کوچک پیش روند، اظهار کرد: کمیسیون حفاری در حوزه شهرداری و فرمانداری براساس برنامه زمانبندی کار را پیش ببرند. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استاندار كرمان سرمایه گذار جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور