Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیگلری گفت : یک واحد عمده فروشی روغن موتور یک میلیار و ۹۵۰ میلیون تومان جریمه شد این واحد صنفی بدلیل تخلف عرضه ۳۰ هزار لیتر روغن موتور خارج از شبکه توزیع، جریمه شد.

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه این تخلف در پی بازرسی‌های دوره‌ای بازرسان سازمان صمت استان کرمانشاه کشف و پرونده تعزیراتی برای این واحد عمده فروش به مبلغ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان یکی از برنامه‌های محوری این سازمان است، سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز گزارش‌ها و پیام‌های مردم را دریافت و برای بررسی، در اختیار این معاونت قرار می‌گیرد.

در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان؛ برنامه‌های محوری در حوزه‌ی نظارت و بازرسی با استفاده از توان و ظرفیت کلیه‌ی دستگاه‌های نظارتی استان در حال اجراست و با متخلفان قوانین و مقررات بشدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

بیگلری می گوید: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و صدور فاکتور از طریق سامانه سازمان صمت استان و یا تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری شکایات و گزارش‌های خود را منعکس کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معدن و تجارت واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد امین دهقان در نشستی خبری با اشاره به بازار صادراتی روانکار، اظهار کرد: محصولات روانکار تاکنون به ۱۱ کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد، اظهار کرد: این مساله ۴۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشت و صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

به گفته وی با توجه به ظرفیت‌های صادراتی، در همکاری با گروه‌های دانش‌بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهی‌نامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران به عرضه محصول روغن موتور مگلوب شرکت نفت سپاهان به کشور امارات متحده عربی اشاره کرد و گفت: این محصول که با برخورداری از استاندارد روز اروپا برای خودروهای لوکس طراحی و تولید شده است، حضور نسبتاً موفقی در این بازار داشت و تلاش داریم امسال حضور خود را با قدرت بیشتری در این بازار ادامه دهیم.

دهقان از تولید روغن موتور سفارشی در این شرکت خبر داد و گفت: در قرارداد با شرکت ایران خودرو، هم‌اکنون روغن موتور ویژه موتور مورد نظر را تولید و به این خودروساز عرضه می‌کنیم.

وی با اشاره به ۱۵ برنامه در طرح توسعه، از تولید محصول گریس کلسیم برای نخستین بار خبر داد و افزود: ۹ محصول جدید در برنامه تولید بوده که سه مورد آن ویژه خودروهای سنگین و دیزل است.

عضو انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران با بیان اینکه پروژه F.R.W هم‌اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت با هدف افزایش کیفیت محصولات، امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه دوم TDAE تولید محصول Green RPO ضمن برخورداری از قابلیت ویژه صادراتی، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز می‌کند

کد خبر 6092333 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه