Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، علی زینی وند در نشست بررسی کمبودها و نیازهای زندان های استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل زندانهای استان افزود: این راهبردها با ایجاد اشتغالزایی از بروز جرم توسط افراد جلوگیری می کنند و در زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان از مدیریت خوب مجموعه زندان های این استان تقدیر کرد و گفت: وضعیت موجود زندان ها به نحوی است که باید بصورت ویژه به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها باید به مساله اقتصادی و معیشت مردم توجه ویژه ای صورت گیرد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه این استان در استفاده از کمک های خیران به منظور آزادسازی مددجویان زندان ها پیشتاز است، گفت: در حوزه زندان با این واقعیت روبرو هستیم که ظرفیت های موجود، توان تحمل این میزان ورودی را ندارد.
زینی وند خاطرنشان کرد: ۲ میلیارد تومان طی سال جاری برای اجرای طرح فاضلاب زندان های کرمان کمک شده و ۲ و نیم میلیارد تومان نیز از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای کبوترخان واریز شده و پرداخت بخشی دیگر از اعتبارات پیش بینی شده تا پایان سال انجام می شود.
وی با بیان اینکه موضوع تکمیل اردوگاه کبوترخان در دست انجام است، تصریح کرد: تامین اعتبار تکمیل بند نظامیان زندان مرکزی کرمان و تجهیز سالن ورزشی نیز پیگیری می شود.
استاندار کرمان توسعه دادرسی الکترونیک و ایجاد ارتباط الکترونیک بین زندان ها و نیروی انتظامی را اقدامی بسیار خوب برشمرد و تاکید کرد: این اقدامات باید توسعه یابد.
زینی وند گفت: مجموعه اجرایی استان در کنار اداره کل زندان های کرمان هست.

ورودی های زندان ها کاهش یابد 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تدابیر ریاست قوه قضاییه به منظور رفع مشکلات حوزه زندان ها و نیز از پیگیری های دستگاه قضایی این استان تقدیر کرد و گفت: مهم این است که ورودی به زندان های کرمان و کشور را در حد توان کاهش دهیم.
محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه ریشه بخش عمده ای از جرایم امروز مربوط به مواد مخدر و سرقت ها است، ادامه داد: در استان کرمان  ۶۲ درصد جرایم مددجویان زندان ها مربوط به مواد مخدر و ۱۹ درصد سرقت است و اگر این موارد را مبنا قرار دهیم؛ نشان می دهد که ریشه این موارد فقر مطلق است و اگر تحرکی در حوزه معیشیتی و اقتصادی انجام شود، بسیاری از این مشکلات برطرف می شود.
وی خاطرنشان کرد: با ایجاد توسعه اقتصادی در کشور می توان از بروز بسیاری از جرایم را کاهش داد و در این راستا در استان کرمان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که ظرفیت های اقتصادی فعال تر شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز تلاش ها برای ایجاد جهش و رشد اقتصادی در استان، ادامه داد: خبرهای خوبی در حوزه معادن در جنوب استان کرمان نیز به زودی مطرح خواهد شد.
پورابراهیمی گفت: طرح های اقتصادی اجرا شده از سوی زندان ها نیز باید تبیین شود و مجموعه اقتصادی وابسته به زندان ها در حوزه اقتصادی فعالتر شود و منافع بیشتری برای این بخش کسب شود.
وی با اشاره به اینکه امکانات اقتصادی مجموعه اداره کل زندان ها باید تدوین شود، اظهارداشت: در مجلس در حوزه تقنینی آماده هستیم آن بخش هایی که در حوزه ماموریتی ماست پیگیری نمائیم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه اردوگاه کبوترخان نیز باید به هر نحو ممکن فعال شود و این اقدام باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها دادگستری کرمان علی زینی وند سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان علی زینی وند دادگستری کرمان علی زینی وند سازمان زندان ها نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی استاندار کرمان استان کرمان زینی وند زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: کارشناسان شبکه دامپزشکی به صورت مستمر، از کارخانجات شیر، مراکز جمع آوری شیر و گاوداری‌ها بازرسی و نظارت داشته و نمونه‌های اخذ شده از این مراکز برای انجام آزمایشات لازم به آزمایشگاه مرجع استان ارجاع داده می‌شود.


محمود زین الدینی گفت: فسادپذیری سریع شیر رعایت اصول بهداشتی در تمام مراحل زنجیره تولید تا عرضه شیر ضروری و قابل اهمیت است.


وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی سازمان دامپزشکی کشور تضمین امنیت غذایی مردم جامعه است که پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک انسان و دام در زمره این وظایف است.
وی تصریح کرد: مصرف شیر غیر پاستوریزه زنگ خطری برای سلامت عمومی جامعه است و احتمال انتقال بیماری تب مالت را بالا می‌برد.


زین الدینی افزود: بیماری تب مالت به دلیل بروز سقط در دام سبب کاهش جمعیت دامی و بروز خسارات اقتصادی فراوانی به دامداران و جامعه می‌شود.


وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های انتقال بیماری تب مالت استفاده از شیر خام می‌باشد گفت: بهتر است شیر بصورت بسته بندی شده و پاستوریزه مصرف شود و در غیر اینصورت شیر خام را بایستی حداقل به مدت ۳ تا ۵ دقیقه جوشانده شود.


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان با اشاره به نقش دامپزشکی در تامین سلامت شیر بیان کرد: دامپزشکی به عنوان یکی از متولیان بهداشت و سلامت جامعه در راستای تامین بهداشت شیر اقداماتی از جمله کنترل گاوداری‌های صنعتی و نیمه صنعتی از نظر بیماری‌های عفونی دام و مشترک بین انسان و دام، برگزاری کلاس‌های آموزشی، ترویجی برای آشنایی روستاییان و دامداران و کنترل گاوداری‌های سنتی را از طریق واکسیناسیون علیه بیماری بروسلوز انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی