Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله اراکی گفت: موسوعه فقهی المیسره نخستین اثری است که باوجود علمیت و جامعیت، مختصر است و می‌تواند بهترین منبع برای پژوهشگران باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا  آیت‌الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از موسوعه فقهی المیسره و تکریم مقام علمی آیت‌الله شیخ محمد علی انصاری اظهار داشت: موسوعه فقهی المیسره اولین موسوعه از این دست است که به مخاطبان ارائه می‌شود که دارای جامعیت بالایی است و راه را برای پژوهشگران باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تلاش‌های آیت‌الله انصاری در تألیف این موسوعه اشاره کرد و بیان داشت: یکی از برترین شخصیت‌هایی که از آغاز تأسیس مجمع الفکر الاسلامی در آن حضور داشته و افتخار آفرینی کرده‌اند آیت‌الله انصاری بوده است؛ برای ایشان طول عمر و سلامتی روزافزون را از خداوند مسئلت داریم.
رئیس هیئت امنای مجمع الفکر الاسلامی تاکید کرد: موسوعه فقهی المیسره نخستین اثری است که باوجود علمیت و جامعیت، مختصر است و می‌تواند بهترین منبع برای پژوهشگران باشد.
وی بیان داشت: موسوعه مؤلف الامامیة سومین موسوعه بزرگ و ارزنده‌ای که تاکنون 23 جلد آن از سوی این مجمع به تألیف و چاپ رسیده و ادامه آن نیز در حال نگارش است.
اراکی تصریح کرد: موسوعة السنت الشریفة چهارمین موسوعه در دست تألیف از سوی مجمع است که تطبیق فقه با نیازهای روز محور اصلی این کتاب ارزشمند می‌باشد.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ابراز داشت: گام‌هایی در مسیر تألیف موسوعه های دیگری نیز برداشته شده است که در آینده نه چندان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/110

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع عمومی سازمان ملل متحد صبح روز جمعه آینده (۲۱ اردیبهشت‌ماه) بررسی پیش‌نویس قطعنامه جدیدی مبنی‌بر درخواست به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک عضو کامل و هم‌ردیف و همانند سایر کشورهای جهان را آغاز خواهد کرد.

بر اساس نوشته روزنامه القدس العربی، این تلاش مجدد بر اعمال فشار به شورای امنیت برای بررسی مجدد مسأله به رسمیت شناختن فلسطین انجام می‌شود؛ پیش از این، پیش‌نویس قطعنامه الجزایر در ۱۸ آوریل گذشته توسط آمریکا وتو شد، درحالی‌که ۱۲ کشور به این قطعنامه رأی مثبت و سوئیس و انگلیس به آن رأی ممتنع دادند.

پیش‌نویس قطعنامه فردا دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برای مشورت در مورد متن به همه کشورهای عضو توزیع خواهد شد.

طبق گفته یک منبع دیپلماتیک فلسطینی در سازمان ملل، رأی‌گیری این پیش‌نویس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه به وقت نیویورک انجام خواهد شد.

این منبع همچنین گفت هدف از این اقدام بالا بردن درصد نمایندگی فلسطین در سازمان ملل از یک سو و از سوی دیگر اعمال فشار بیشتر بر آمریکاست که در مقابل خواست و اراده اکثریت قاطع مردم کشورهای جهان که در مجمع عمومی سازمان ملل نمایندگی دارند، ایستاده است.

این منبع همچنین اعلام کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که پیش‌نویس قطعنامه رأی مثبت بیاورد مگر اینکه کمتر از ۱۴۳ کشور به آن رأی دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی