Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جلیلی‌نژاد روز ‌پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رفع مشکل باقی این مسیرها به دلیل وجود موانع در ایجاد سایت های نامتعارف باید رفع شود افزود: در شرایط کنونی هزینه تامین نیروی برق سایت‌های مورد نیاز مضاف بر هزینه تامین تجهیزات و ایجاد سایت مربوطه است که مرتفع شدن این موضوع  همت جمعی مقامات استانی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین طرح اجرای ۳۲۰ کیلومتر فیبرنوری برای توسعه پهن باند روستایی در برنامه این استان قرار دارد که تا به امروز ۵۵ کیلومتر آن اجرایی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۱۹۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان وجود دارد که پوشش ارتباطی ۲ هزار و ۱۳۷ روستای این استان فراهم شده است.

جلیلی‌نژاد اظهار داشت: در حال حاضر تنها ۵۹ روستای این استان، پوشش ارتباطی ندارد که این موضوع در قالب طرح USO به اپراتورهای ارتباطی به صورت پیمانکاری واگذار شده است.

وی ادامه داد: از مجموع روستاهای دارای ارتباط، ‌هزار و ۳۴۹ روستا دارای بستر ارتباطی اپراتور ایرانسل، ۲ هزار و ۸۶ روستا دارای بستر اپراتور همراه اول و در برخی روستاها نیز از هر ۲ بستر ارتباطی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، در سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیر ساخت (بخش دولتی) و شرکت های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.

تمامی وظایف سازمان های وابسته به وزارت از قبیل سازمان تنظیم مقررات، سازمان فناوری اطلاعات و غیره از طریق این ادارات کل در استان ها پیگیری می شود و در همین راستا وظایف این ادارات کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بعد نظارت امنیتی و حفاظتی، نظارت مدیریتی، نظارت برنامه‌ای و نظارت مقرراتی تعریف شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارومیه سازمان فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارومیه سازمان فناوری اطلاعات ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند