Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد گفت: این دانشجویان از مناطق دوکوهه، معراج شهدا، یادمان فتح‌المبین، طلاییه و بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) بازدید می‌کنند.

علی پورمیرزایی در حاشیه اعزام دانشجویان به مناطق هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس از جمله اهداف اصلی این اعزام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی به مدت یک هفته با برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به خصوص روایت‌گری و خاطره‌گویی با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پورمیرزایی گفت: این اردوهای معنوی از سوی بسیج دانشجویی با همکاری بسیج و مراکز آموزش عالی تا پایان ماه‌جاری در چند نوبت برگزار می‌شود و ادامه برنامه‌ها سال آینده متعاقبا اعلام می‌شود.

هم‌اکنون در تمامی دانشگاه‌های استان یزد تشکل بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان فعال است که سالانه در برنامه های مختلف شرکت می‌کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت حدود ۷۰ هزار دانشجو دارد که در ۶۷ مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند.          

برچسب‌ها دفاع مقدس یزد دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس یزد دانشگاه دفاع مقدس یزد دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد