Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص بازرسی از بازار شب عید گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر لزوم هماهنگی با دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و نظارتی برای تنظیم و ثبات بازار استفاده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: این بازرسی‌ها با رویکرد پیشگیری و بازدارندگی از وقوع تخلفات، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایان سال برای خرید مایحتاج، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب و حضور حداکثری جهت برخورد قانونی با عوامل اخلال در نظم بازار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عمرون بیان داشت: رسیدگی سریع و قانونی به تخلفات موجود در کوتاهترین زمان ممکن و در نهایت با هدف حمایت و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

 وی بیان داشت: اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید نوروز در دو مرحله ۱۴ تا ۲۹ اسفند و  یکم تا ۱۳ فروردین در دستور کار قرار می‌گیرد و همچنین شعب کشیک در ساعات غیراداری علاوه بر بازرسی نیز به پرونده‌های متشکله رسیدگی می‌کنند.

عمرون با بیان اینکه همکاران این اداره آمادگی کامل دارند در گشت‌های مشترک در سطح بازار حاضر و در صورت وقوع تخلف احتمالی با متخلفین در اسرع وقت برخورد قانونی انجام دهند، خطاب به دیگر دستگاه‌های مرتبط با نظارت بر بازار، گفت: به منظور هماهنگی بیشتر جهت اجرای مطلوب‌تر شایسته است برنامه زمانبندی گشت‌های نظارت و بازرسی خود را در اسرع وقت در اختیار این اداره قرار دهید. 

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نظارت بر بازار عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد