Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادرالاصلی، مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون در ایام مهدویت توفیق پیدا کردیم به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) کاروان منتظران ظهور را از سطح استان به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران راهی کنیم، اظهار داشت: این حرکت با ۵۳ مجموعه رزمندگان که دارای مدیران جهادی، هیئات قوی و کارآمد هستند و حرکت توسط خودشان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ به‌دلیل شرایط کرونا کار به‌صورت نمادین پیش رفت، توضیح داد: در آن سال ۲۴۰ دستگاه اتوبوس و حدود یک‌صد دستگاه سواری در طول مسیر حرکت کردند و تقریبا ۲ لشکر نیروی انسانی از یک استان به استان دیگر حرکت کردند و مورد استقبال مسؤولان و متولیان آستان مقدس جمکران قرار گرفت، امیدواریم چنین حرکتی با ظهور حضرت مهدی(عج) و حضور ایشان نیز انجام شود و هرسال با شکوه‌تر سال قبل برگزار شود.

اعزام کاروان ۹ هزار نفره منتظران ظهور به مسجد مقدس جمکران

نادرالاصلی با بیان اینکه امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی برای اعزام ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با حضور ۹ هزار نفر پیش‌بینی شده است، خبر داد: حرکت کاروان در روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه مصادف با ۱۱ شعبان از شهرستان‌های ۲۶ گانه استان و از شهر اصفهان از گلستان شهدا آغاز می‌شود و نیاز است خواهران و برادران در مجموعه هیئات رزمندگان شهرستان‌ها اقدام کنند و در استان اصفهان نیز از طریق ستاد هیأت رزمندگان، سایت و تلفن‌های اعلام شده ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان با بیان اینکه هر سال پیش از شروع برنامه مشتاقان حضور پیدا می‌کنند و نقش خود را ترسیم می‌کنند تا نقش منتظر واقعی را داشته باشند، تصریح کرد: پیش‌‌بینی‌مان این است که این حرکت با استقبال وسیع مردم روبرو خواهد شد و افرادی که برای شرکت در این برنامه مایل هستند، هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا در لیست زائران قرار بگیرند.

هیأت رزمندگان با کمک خیران هزینه‌های سفر را تقبل کرده است

وی پیرامون هزینه‌های این سفر گفت: هیأت رزمندگان تقبل کرده است در صورتی که هر مجموعه و محله اتوبوس اعزام را تهیه کند، سایر هزینه‌های فرهنگی، اطعام و سایر را با استفاده از خیران پرداخت کند.

نادرالاصلی با بیان اینکه این حرکت مهدوی سرآغاز حرکت‌های بزرگی است که جامعه مهدوی نیاز به آن دارد تا خود را برای ظهور منجی بشریت آماده کند، یادآور شد: در حال حاضر مقدمات در حال آماده شدن است و افرادی که در حال گام برداشتن در این زمینه هستند مورد عنایت صاحب‌الزمان(عج) قرار خواهند گرفت؛ این حرکت خالصانه و به دور از تشکل‌های سیاسی یعنی کاملا مردمی است و بر همین اساس خداوند برکت خود را شامل این اقدام خواهد کرد.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان تأکید کرد: حرکت جمعی به سمت مسجد مقدس جمکران حرکتی نمادین و برای اعلام آمادگی برای حضور در رکاب صاحب‌الزمان(عج) است.

وی در خصوص برنامه کاروان در روز حرکت توضیح داد: زمان حرکت پس از اقامه نماز ظهر و عصر است، حدود ساعت ۵ بعد از ظهر کاروان به مسجد مقدس جمکران خواهد رسید و در آنجا مورد استقبال تشریفات ستاد جمکران قرار خواهد گرفت، پس از آن نماز مغرب و امام زمان(عج) را در مسجد اقامه و سپس در سالن کربلا برنامه مناجات شعبانیه، مولودی، سخنرانی و تقدیر از مدیران کلان کشور اصفهانی برگزار خواهد شد.

نادرالاصلی یادآور شد: برای استفاده زائران از زمان حضور در جاده محصولات فرهنگی آماده شده که در اختیار رابط فرهنگی هر اتوبوس قرار خواهد گرفت؛ موارد سمعی و بصری از طریق سیستم‌های موجود در اتوبوس و دیگر موارد در قالب ویژه‌نامه نشریه ریاح ارائه خواهد شد.

مدیر هیأت رزمندگان استان اصفهان پیرامون راه ارتباطی با هیأت رزمندگان تصریح کرد: در استان اصفهان ۵۳ مجموعه هیأت رزمندگان داریم همچنین در شمال، جنوب، شرق و غرب شهرستان اصفهان نیز هیأت رزمندگان برقرار است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایتhttp://esfheyat.ir/، ستاد استان در خیابان شمس‌آبادی و تماس با شماره ۳۶۱۲۵۹۹۹ با مجموعه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: جمکران مسجد مقدس جمکران هیأت رزمندگان اسلام منتظران ظهور نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش عاشقان و منتظران امام زمان(عج)، در صحن مسجد مقدس جمکران آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه،  آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.

پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شدند.

دو  مادر شهید مفقودالاثر به نیابت از مادران این دو شهید گمنام در کنار خادمان مسجد جمکران و علما مراسم تدفین را انجام دادند.

مداحی مادحی اهل بیت(ع) و دمام زنی از برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

پیکر این دو شهید والامقام که سال‌ 1364 در عملیات عاشورای 2 در چنگوله و سال 1365 در کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد