Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:28:36 GMT

افتتاح ۲۴ واحد مسکونی در روستای احمدی شهرستان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۱۶۸

افتتاح ۲۴ واحد مسکونی در روستای احمدی شهرستان بوشهر

ایسنا/بوشهر ۲۴ واحد مسکونی روستای احمدی به‌همت انجمن خیرین مسکن ساز تأمین اعتبار و اهدایی زمین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۲میلیارد و۱۵۲ میلیون تومان و زیربنای مفید ۱۶۴۸مترمربع در۱۲ بلوک ۲واحدی افتتاح شد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح ۲۴ واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر از سوی انجمن خیران مسکن‌ساز استان با قدردانی از اقدام ارزشمند این نهاد در تأمین مسکن محرومان اظهار کرد: از همکاری بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌ها در تسریع ساخت این واحدهای مسکونی قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد محمدی‌زاده باتأکید بر حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز استان بوشهر بیان کرد: خیران مسکن‌ساز تمام وقت و عمر خود را در حل مشکلات محرومان جامعه بدون هیچ چشم‌داشت دنیوی می‌گذارند که حمایت از این قشر مورد تأکید است.

وی خدمات خیران مسکن‌ساز را با روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی را مورد ستایش قرار داد و افزود: کمک و حمایت انجمن خیران مسکن‌ساز و فعالان این عرصه و تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن محرومان و تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تأمین مسکن به‌عنوان اصلی‌ترین مسئله زندگی مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد خاطر نشان کرد: حل مشکل مسکن یک خانواده زمینه برطرف شدن دیگر مسائل زندگی را فراهم می‌کند.

محمدی‌زاده مشارکت شهرداری‌ها و بانک‌ها در همکاری با خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در این راستا تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای یپام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن خیران مسکن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ناصر چیتگر افزود : این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.   وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.   رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد بیان کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.   وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.   چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.   رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.   سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی