Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:03:18 GMT

مدیران مرتبط با ستاد سفرهای نوروزی مرخصی نروند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۲۵۱

مدیران مرتبط با ستاد سفرهای نوروزی مرخصی نروند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیدری در دومین ستاد اجرایی، ساماندهی و ارتقای خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون محدودیت خاصی برای انجام سفرهای نوروزی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده است، اظهار کرد: یک تقسیم کار بین دستگاه‌های ذیربط برای استقبال و پذیرایی از مهمانان در ایام پایانی سال و نوروز صورت گرفته است، همچنین طبق آخرین اعلام ستاد ملی کرونا، افرادی که سه دز واکسن خود را تزریق کرده‌اند، می‌توانند سفر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: از مدیران مرتبط با ستاد سفرهای نوروزی درخواست می‌شود در ایام پایانی سال و نوروز مرخصی‌های خود را لغو کنند، زیرا حضور مدیران برای مدیریت هرچه بهتر امور ضروری است، مدیران می‌توانند پس از پایان تعطیلات از مرخصی خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال بعد از ممنوعیت دوساله به‌علت بیماری کرونا با افزایش سفر به چهارمحال و بختیاری، مواجه شویم، عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد راهنمایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ایام تعطیلات نوروز از اهمیت بالایی برخوردار باشد، به همین منظور اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان راه‌اندازی شود و در طول سال نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

حیدری با تاکید بر اینکه فرمانداران شهرستان‌ها باید در فرصت باقی‌مانده تا نوروز کاستی‌ها در حوزه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی را در حد توان رفع کنند، گفت: نیروی انتظامی از تمامی توان و ظرفیت خود برای برقراری نظم و امنیت در تمامی نقاط استان استفاده کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه سازمان هواشناسی باید وضعیت جوی استان را در ایام نوروز مرتباً به‌طور دقیق و با حساسیت گزارش کند، خاطرنشان کرد: اگر سامانه بارشی پرفشاری قرار است، استان را تحت تأثیر قرار دهد باید این پیش‌بینی از یک هفته قبل اعلام شود تا ستاد مدیریت بحران نیز آمادگی داشته باشد، همچنین وضعیت جوی باید به اطلاع عموم نیز برسد.

وی افزود: تا امروز برنامه‌ای برای اسکان مسافران در مدارس و اقامتگاه‌های ارگان‌ها و نهادهای دولتی نداریم، اما باتوجه به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است، باید مراکز اسکان افزایش پیدا کند، همچنین همه ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی آمادگی پذیرایی از مهمانان در مراکز اقامتی خود را داشته باشند تا در صورت اعلام، بتوانیم از این مراکز نیز استفاده کنیم.

حیدری با تاکید بر اینکه تأمین مایحتاج عمومی مردم مانند گوشت، مرغ، میوه، نان و … باید از هم‌اکنون مورد توجه متولیان قرار بگیرد، تصریح کرد: همچنین ذخیره دارو باتوجه به قرار داشتن در پیک کرونا مورد توجه باشد، اصناف نیز باید شیفت بندی شوند تا مردم برای تأمین مایحتاج با مشکل مواجه نشوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کیفیت نان در استان مطلوب نیست، برخی معتقدند که کیفیت پایین آرد علت این مسئله است، در حالیکه بسیاری از مردم در خانه با همین آرد نان با کیفیت تولید می‌کنند.

وی یادآور شد: برای معرفی سوغات و صنایع‌دستی تولیدی در چهارمحال و بختیاری غرفه‌هایی در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شود تا با حمایت از فعالان این حوزه، بتوانیم شاهد رونق کسب و کار نیز باشیم.

حیدری در پایان عنوان کرد: جاده جایگزین پل زمانخان به سمت شوراب صغیر به طول ۶۰۰ متر در حال حاضر خاکی است، برای کاهش بار ترافیک در این محور، فوراً محور توسط اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای آسفالت شود.

کد خبر 5437918

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حیدری استانداری چهارمحال و بختیاری نوروز 1401 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث سفر استانی اردبیل شیوع کرونا گردشگری مشهد خراسان رضوی مسکن بیرجند چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • گره اندر گره
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری