Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

زلنسکی در یک پیام ویدئویی گفت: «اوکراین به داوطلبان خارجی خوش‌آمد می‌گوید. اولین گروه از ۱۶ هزار نفری که اعلام آمادگی کرده‌اند، در حال حاضر در راه هستند تا برای حفظ آزادی و زندگی، به ما بپیوندند.»

دولت اوکراین از مردم سراسر جهان خواسته است تا به مبارزه علیه روسیه بپیوندند.

او همچنین از متحدان اوکراین برای ارسال تسلیحات به این کشور قدردانی کرد و گفت: «ما روزانه مهمات جدیدی از شرکایمان، از دوستان واقعی دریافت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر روز سلاح‌های قوی‌تری داریم.»

زلنسکی همچنین از طرحی برای بازسازی کشور پس از جنگ خبر داد و گفت که برنامه‌ای برای کمک به اوکراینی‌هایی که شغل خود را از دست داده‌اند تنظیم شده و قول داد که تمام حقوق بازنشستگان نیز پرداخت شود.

زلنسکی گفت: «اوکراینی‌ها در تمام مناطقی که در جنگ سوخته‌اند، همه چیز لازم را دریافت می‌کنند. ستاد هماهنگی به طور کامل کار می‌کند و محموله‌های واقعی بشردوستانه در راه است.»

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ولودیمیر زلنسکی اوکراین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند