Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان بعد از یک روز استراحت، آغاز کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی برابر صنعت نفت در آبادان، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرینات و بازی پیش رو را برای آن‌ها تشریح کرد. سپس سرخپوشان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید. امید عالیشاه مثل تمرین گذشته در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد. حامد پاکدل که به خاطر اتفاقی که برای او پیش آمده بود، زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و سیامک نعمتی هم بعد از عمل جراحی که داشت، پس از دوران نقاهت به تمرینات باز خواهد گشت.

بازیکنان امروز در کمال شادابی و با روحیه و تمرکز بالا در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران هفته ۲۱ لیگ برتر 

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.


حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

کد خبر 847562 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی