Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@16:28:51 GMT

ریزش معدن در گینه با حداقل ۱۸کشته

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۳۲۱

تاکنون جسد ۱۸ معدنچی که در پی ریزش معدن طلا در گینه در روز دوشنبه جان خود را از دست داده بودند، از این معدن خارج شده است. ناطقان: سخنگوی دولت گینه اعلام کرد که بر اثر ریزش یک معدن غیررسمی طلا در غرب گینه دست کم ۱۸ نفر کشته شدند.

به گزارش «الجزیره»، به گفته عثمان گائوال دیالو، که با مطبوعات صحبت کرد، این حادثه روز دوشنبه در شهر «گائوال»، در حدود ۳۸۶ کیلومتری (۲۴۰ مایلی) شهر «کوناکری»، پایتخت این کشور رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های اخیر، معدن‌چیان در جستجوی طلا به به این معدن هجوم آورده بودند.

وی افزود «در حال حاضر ۱۸ جسد از این معدن خارج شده و هنوز کارمان تمام نشده است.» دیالو به خبرنگاران گفت که عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

حوادث این‌چنینی در معادن در سراسر آفریقای غربی رایج است. این معادن معمولاً بدون نظارت یا مقررات زیاد فعالیت می‌کنند.

در ماه مه گذشته، حداقل ۱۵ نفر در حادثه مشابهی در یک معدن طلای صنفی در منطقه شمال شرقی شهر «سیگیری» کشته شدند.

همچنین حداقل ۱۷ معدنچی مخفی نیز در یک رانش زمین در فوریه ۲۰۱۹ و ده‌ها تن دیگر ۹ ماه بعد کشته شدند. منبع: مشرق برچسب ها: ریزش معدن ، گینه ، مرگ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریزش معدن گینه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور ۱۵۶ نفر از حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور حفاظ سراسر گیلان در دانشکده علوم پایه گیلان برگزار شد، افزود: در این دوره آزمون ۹۸ نفر خواهر و ۵۸ نفر برادر در رشته‌های ۱۰و۲۰ و ۳۰ جز شرکت کردند که در صورت کسب حد نصاب نمره به مرحله دوم (مرحله آزمون شفاهی) راه یافته و موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه ۱ الی ۵ خواهند شد.

وی ادامه داد؛ این مدارک معادل مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بوده دریافت کنندگان از امتیازات قانونی این مدرک برخوردار خواهند شد.

این مسئول ارشد قرآنی استان ادامه داد: نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش ثبت نام داشته‌ایم که این استقبال و ثبت نام حافظان قرآن کریم استان قابل توجه می‌باشد.

حجت الاسلام رمضانی با بیان حد نصاب قبولی جهت مرحله اول آزمون حفظ تصریح کرد: حافظان ۱۰ جز ء کسب حداقل ۳۰ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۵، حافظان ۲۰ جز کسب حداقل ۶۰ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۴، حافظان ۳۰ جز ء: کسب حداقل ۱۰۵ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۳، حافظان ۳۰ جز (جهت دریافت مدرک درجه ۲ و ۱) کسب حداقل ۱۲۰ امتیاز است.

کد خبر 6095621

دیگر خبرها

  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم