Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:13:56 GMT

اشتغالزایی بنیاد شهید تویسرکان برای ۱۰۲ نفر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۳۹۰

اشتغالزایی بنیاد شهید تویسرکان برای ۱۰۲ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد داوری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، روشنگری، آگاهسازی و بصیرت‌افزایی را از رسالت‌های خبرنگار دانست و اظهار کرد: خبرنگاران باید امانتداری و صداقت را در عرصه اطلاع‌رسانی رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگاه در عرصه خبر، خبررسانی دقیق، درست و شفاف صورت گیرد دنیایی عاری از ظلم و برپایه عدالت شکل خواهد گرفت تاکید کرد: متاسفانه امروز می بینیم استکبار از ابزار رسانه در قالب جنگ نرم در راستای تحقق اهداف خود بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان این مجموعه را نهادی انقلابی با خدمات‌دهی گسترده و سنگین به جامعه هدف خود خواند و درباره اقدامات امسال گفت: سهمیه تسهیلات مسکن برای جامعه هدف بنیاد ۹۷ مورد با اعتباری بالغ بیش از ۲۳ میلیارد تومان بوده که همه به بانک معرفی شدند.

وی با اشاره به جذب ۵۴ مورد از تسهیلات مسکن، از کسب رتبه نخست بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان در خصوص جذب تسهیلات مسکن در استان همدان خبر داد.

داوری از پرداخت ۶ میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق شاهد به ۲۱۵ نفر از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان خبر داد و بیان کرد: امسال برای ۱۰۲ نفر اشتغالزایی داشتیم در حالی که تعهد بنیاد شهید تویسرکان در سال جاری در حوزه اشتعالزایی ۲۹ نفر بوده است.

وی از جذب ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغالزایی ۳۴ نفر، دو مورد تسهیلات یارانه‌ای به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان  در سال جاری خبر داد و گفت: ۵۲۵ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای ۱۸ نفر به جامعه هدف داریم که ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به هشت نفر پرداخت شده و پرونده بقیه نیز در مراحل بانکی قرار دارد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان  با اشاره به معرفی ۸۱ نفر به بانک به منظور دریافت تسهیلات رفاهی به مبلغ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان افزود: ۹۰ نفر از ایثارگران به منظور دریافت وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی مختص بیماران معسر در سال جاری به بانک معرفی کردیم.

وی ارائه توانبخشی و تجهیزات به ۷۰ نفر، برقراری مستمری جانبازی ۸۴ مورد، ۲۴۰ جلسه مشاوره، برگزاری یک دوره کلاس آموزش خانواده با موضوع آسیب‌شناسی خانواده، تجلیل از آزادگان، ساخت یادمان دو شهید از شهدای ارتش، مشارکت در برگزاری۵۰ یادواره شهید را برخی از اقدامات بنیاد شهید برشمرد و گفت: امسال اداره بنیاد شهید در حوزه  فعالیت‌های فرهنگی به لحاظ کمی و کیفی موفق به کسب رتبه اول استان همدان شد.

داوری در خصوص برنامه های ۲۲ اسفند با اشاره به برگزاری یادواره ۲۲ شهید روستای روستای جعفریه در روز ۱۹ اسفندماه امسال به مناسبت روز شهید در تویسرکان اضافه کرد: طرح سپاس، درختکاری در قالب طرح پویش ایران سربلند، اهدا خون، همایش پیاده‌روی، میز خدمت تجلیل از همسر شهید همکار به همین مناسبت در این شهرستان برگزار می شود.

وی از افتتاح شعبه بانک دی به منظور رفاه حال جامعه مخاطب بنیاد شهید در تویسرکان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های کنگره ملی شوق دوباره، مسابقه ادبی نامه‌ای به شهید از شبکه شاد با همکاری آموزش و پرورش و تجلیل از جانبازان به بهانه سالروز تاسیس بنیاد شهید در این شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد شهید تویسرکان تسهیلات مسکن و اشتغال یادواره شهدا میلیون تومان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد